adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Tora din Dorna Arini

comuna Dorna Arini , sat Dorna-Arini, str. Gura Negrii, nr. 411 (la aprox. 5.1 km de centrul loc. Vatra Dornei)  
​Capacitate: 32 adulți în 12 spații de cazare.
Pensiunea Tora va pune la dispozitie 4 apartamente de cate 4 locuri fiecare dotate cu bae proprie televizor, un mini frigider, wi fi, balcon, ideale chiar si pentru doua familii si 8 camere duble cu paturi matrimoniale sau single, lafel si ele dotate cu aceleasi utilitati. Unele servicii ale pensiunii sunt optionale contracost. Situata la numai 3 km de Vatra Dornei si partie pe un platou ce ofera o panorama deosebita, asteaptandu-va int-un ambient deosebit, departe de zbuciumul urban.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check transport auto
  • check sanie trasa de cai
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check râu în curte
  • check echitatie
  • check se accepta animale
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check sala de mese
  • check bar
  • check restaurant

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Gabi si receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,