Pensiunea Dacia din Deva

Deva, str. Pietroasa, nr. 18 A  
Emil johann din Arad

Competenta si profesionalismul de care a dat dovada d-na Andreea, reprezentanta pensiunii la aceea data. Am fost foarte multumiti de modul comportarii personalului pensiuni cu clentii. recomand tutror acesta pensiune mica, dar deosebit de cocheta dotata cu toate facilitatiile dorite.

​Capacitate: 16 adulți în 8 spații de cazare
Stuata in Deva, zona rezidentiala, pensiunea dispune de 8 camere, 17 locuri dispuse pe doua nivele, cu baie proprie, mobilier nou, televizor, minibar, internet wireless.

Restaurantul unitatii dispune de 28 de locuri, terasa 20 de locuri.

Parcare pazita 10 locuri

Facilități unitate:

  • check bar
  • check fax
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check room service
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check seif la recepție
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.