adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Alina din Deva 3 grade grade grade

Deva , str. Horia, nr. 98  
Nota 9.9/10 Excepțional !
17 recenzii
Simona din Bucuresti (29.04.2017)

Confort, curatenie, amabilitate.

​Capacitate: 9 adulți în 4 spații de cazare.
Situata la poalele cetatii Deva, foarte aproape de Aqualand si Telecabina Cetatii Devei.
Casa Alina, dispune de 4 camere de cazare: 1 camera amplasata la parterul unitatii si 3 camere la primul etaj al cladirii.
Toate sunt dotate cu bai proprii, televizor LCD, aparat aer conditionat, frigider, uscator de par.

Cladirea este recent renovata, oferind maximul de comfort dorit de fiecare, dispunand si de o bucatarie complet utilata, living comun.
Parcare privata in curtea unitatii si WI-FI este gratuit, iar din partea casei va oferim cafea si ceai.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check plata cu cardul
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check living

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check uscator de par
  • check baie cu cada
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Alina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,