adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Clarina din Dambovicioara 3 grade grade grade

comuna Dambovicioara , sat Podu Dambovitei, str. Valea Cheii, nr. 12  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Clarina din Dambovicioara


   Cristian din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 30.12.2013
thumb_down
Aprecieri negative:
Am facut o cerere de rezervare la care nu am primit niciun raspuns.
Ca urmare am rezervat ulterior la o alta pensiune.
   Marius G. din Medgidia
nota: 10
schedule sejur: 16.09.2013 - 20.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
La pensiunea Clarina Dambovicioara,Arges este un loc retras pe Valea Cheii in care ne-am recules,ne-am odihnit si ne-am simtit bine.
Sunt niste gazde primitoare-nea Florin si d-na Vali. Am crezut ca nu ne ajung 2 mese pe zi,dar mancarea a fost foarte buna,
multa si nu ti se facea foame intre mese. Cei doi caini Rex si Zoro ne-au tinut companie in drumetiile care le-am facut in
prin apropiere. La pensiune au apa de izvor captata din munte. Cele 4 zile petrecute la Clarina au ramas o amintire placuta pentru noi.

Familia Marius si Luana Girip
septembrie 2013
   Eugen din Mangalia
nota: 10
schedule sejur: 14.08.2013 - 18.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu este asezata la strada, locatia este foarte bine aleasa, undeva pe o panta unde se imbina cu padurea
-gazdele foarte serioase si cu respect fata de clienti in sensul ca mancarea a fost de calitate (fara preparate gen supermarket, toate produsele din carne aprovizionate local de la carmangerie) si extrem de multa
-camera foarte curata si aranjata, spatioasa de fapt toata locatia este aranjata si ingrijita (din spusele proprietarului destinatia initiala a fost casa de vacanta, de unde si interesul deosebit pentru arhitectura vilei si locatia aleasa)
-poti sa aduci bauturi alcoolice/nonalcoolice, nu am fost conditionati sa le achizitionam de la pensiune (cred ca nici nu aveau asa ceva in oferta)
-nu se mananca in camera, doar in locurile amenjate ceea ce mi se pare de bun simt
   Liviu din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 17.04.2012 - 21.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
De la savoarea felurilor de mancare, la curatenie, amabilitatea gazdelor pana la peisaj.
CONTACT UNITATE
Florin Persican
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,