adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Cristiana din Curtea de Arges 3 grade grade grade

Curtea de Arges , str. Stefan cel Mare, nr. 17  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Cristiana din Curtea de Arges


   Dana B. din Galati
nota: 9.7
schedule sejur: 07.11.2014 - 08.11.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazati 2 profesori si 18 elevi pentru o noapte. Conditiile au fost bune, caldura in toate camerele, curatenie, din pacate unele geamuri nu erau bine izolate din cauza tamplariei vechi. Nu am stat decat 8 ore, cat am dormit, dar a fost bine.
   Elena din Focsani
nota: 8.2
schedule sejur: 07.08.2013 - 08.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere mari, spatioase.
O curte mica, interioara.
thumb_down
Aprecieri negative:
Bucataria nu foarte dotata si fara apa calda.
Scarile si coridoarele inghesuite
   Florentina G. din Galati
nota: 7.7
schedule sejur: 09.09.2011 - 10.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pret ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
In baie miroase foarte urat,
- geamul camerei da in hol.
   Romulus B. din Ploiesti
nota: 8.3
schedule sejur: 24.08.2011 - 25.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie Ok, personalul Ok, confort Ok (am stat la etajul 1, prima camera, un pat matrimonial si unul de o persoana), pretul rezonabil (100 Ron/noapte). Oricum, este de laudat bunavointa gazdelor. Am fost in miezul verii si totul era plin de flori.
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta mare fata de obiectivele turistice,
Nu se poate lua masa (nu sunt asigurate nici chiar pe comanda mic dejun, cina),
Distanta mare fata de alte restaurante (circa 1,5 - 2 km fata de cel mai apropiat identificat, ceea ce intr-un loc strain, total necunoscut, seara, a reprezentat o problema)
   Florina P. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 16.08.2011 - 19.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O familie amabila dornica sa ajute, atmosfera placuta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ceva zgomot de la strada si pe interval.
Cam departe de centrul orasului si de Manastire.
Un frigider mic pe hol, poate.
   A. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 19.06.2010 - 20.06.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Flori superbe, oameni primitori, curatenie iresprosabila, liniste, pret foarte bun, in apropierea centrului, manastirii.
CONTACT UNITATE
Ion Constantin
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,