adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Caro din Cristur 3 grade grade grade

Cristur , str. Cristur, Soseaua Deva - Hunedoara, nr. 50 (la aprox. 8.1 km de centrul loc. Deva)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Caro din Cristur


   Simona Gabriela din Sulmona
nota: 9.3
schedule sejur: 15.07.2017 - 16.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gentileta propietare.te face sa te simti ca acasa.
   Carmen din Galati
nota: 10
schedule sejur: 06.07.2017 - 08.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera foarte frumoasa cu o baie mare, dotata foarte bine. Exista un frigider in camera. Gazda extraordinara, preocupata de confortul turistilor. Masa foarte buna. Ne-am simtit excelent.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt minusuri
   Beatricce din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 05.08.2016 - 07.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda foarte amabila,ne-a tratat ca si cum am fi parte din familie. Conditii foarte bune,masa servita foarte buna si mai ales ieftina .Recomand cu mult drag.
   Dorina din Sibiu
nota: 9.5
schedule sejur: 11.05.2014 - 12.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul a fost amabil, camera a fost curata, am trait experienta dormitului pe un pat de apa si a fost interesanta!:)
thumb_down
Aprecieri negative:
Micul dejun saracacios
   Luminta A. din Oradea
nota: 9.7
schedule sejur: 04.04.2013 - 05.04.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O recomand cu caldura tuturor carora sunt in trecere spre Hunedoara sau alte localitati .
gazdele sunt primitoare, servirea impecabila, iar mancarea, ce sa mai zic!? ca la mama acasa.
multumim doamnei Maria Moga pentru primire.
ii dorim multa sanatate dumneaiei cat si sotului dansei
   Mariana din Craiova
nota: 9
schedule sejur: 19.11.2012 - 20.11.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitate, atmosfera placuta, liniste.
   Anca S. din Sibiu
nota: 10
schedule sejur: 28.05.2011 - 29.05.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este una foarte linistita, este aproape de Deva, unde se poate vizita cetatea, apoi te poti relaxa la Aqualand, proprietarii sunt niste oameni deosebiti.
CONTACT UNITATE
Moga Maria
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,