Pensiunea Caro din Cristur grade grade grade

Cristur, str. Cristur, Soseaua Deva - Hunedoara, nr. 50  
la aproximativ 8.1 km de centrul localității Deva
Nota 9.78 / 8 recenzii 10 - Excepțional !
Adrian din Retevoiesti

O pensiune frumoasa si gazda primitoarea.In general totul a fost ok

​Capacitate: 16 adulți în 7 spații de cazare
Pensiunea Caro va ofera cazare intr-o zona linistita, la soseaua ce leaga orasul Deva de Hunedoara.

Restaurantul Caro se inscrie in categoria restaurantului clasic. Sala restaurantului cu o capacitate de 60 de locuri este utilata cu instalatie de climatizare si evacuare fum, iar terasa amenajata in fata restaurantului are 40 de locuri.

Pensiunea Caro dispune de 7 camere pentru cazare. Doua camere (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check bar
  • check fax
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check restaurant
  • check room service
  • check sală de mese
  • check se acceptă animale
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check telefon în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Moga Maria
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.