adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Roxana din Crisan

Crisan , str. Principala, nr. 35  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici

Recenziile vilei Roxana din Crisan


   Dan Gabriel P. din Constanta
nota: 9
schedule sejur: 30.05.2015 - 02.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancare (bors peste, plachie de peste,peste prajit, etc) gustoasa.
Excursiile in delta pe canale relaxante si interesante.
   Florica M. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 30.05.2015 - 02.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte amabil si gata sa te ajute cu informatii
- mancare foarte buna si in cantitate mare
- locatia
- camere OK
- excursii foarte frumoase (ne-am plimbat pe canale si am vazut tot felul de pasari)
   Cristian din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 02.06.2014 - 06.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Fam. Carst deosebit de amabila. Barcagii, buni cunscatori ai Deltei Dunarii.
Noi am ales oferta de 370 lei/persoana, cu doua excursii minunate. La pretul asta nu prea ai cum sa vorbesti de minusuri. Am solicitat si transport dus/intors de la Murighiol, 100 lei/persoana.
Cine doreste lux....sa caute in alta parte. Aici, de cum ajungi, te simti ca in familie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca un minus, ar fi acela ca baile sunt pe hol. Pe noi nu ne-a deranjat deoarece am fost intr-un grup mai mare si am ocupat toata vila.
   Elena S. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 26.07.2013 - 29.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele extraordinare, corecte, foarte amabile, ne-au ajutat cu absolut orice am avut nevoie
-am avut pachetul de 370 ron care a corespuns perfect prezentarii de pe site
-servicii foarte bune, mesele au fost absolut delicioase si portiile foarte mari
-ghidul care ne-a dus in excursiile cu barca, un bun cunoscator al Deltei
-camerele dotate cu aer conditionat si plase de tantari
-in bai au fost sapunuri si prosoape
-discretie, nu am fost deranjati
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am semnalat minusuri
   Sebastian P. din Satu Mare
nota: 9.8
schedule sejur: 09.07.2013 - 12.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Desi am ajuns in Delta foarte tarziu(pe la ora 23:30) am avut o primire exceptionala. Cu toate ca am ajuns atat de tarziu am fost asteptati la Murighiol de un ghid foarte priceput care ne-a dus cu barca desi afara deja era noapte iar la Vila, surpriza, mancarea calda (cel mai delicios somn pe care l-am mancat in viata mea). Pe perioada celor 2 ore facute cu barca pana la cabana, ghidul nostru a fost sunat de vreo 10 ori, proprietara asigurandu-se ca vom ajunge in siguranta. 2 nopti am stat aici, dupa fiecare masa am fost intrebati ce am dori sa mancam la urmatoarea masa. Mesele au fost foarte bogate, mai mult de mic dejun si cina nu se putea manca, oricum pestele de la cina era mult peste cantitatea pe care ar putea sa o manance o pertsoana foarte infometata. Per total, serviciile au fost peste asteptari, parca nu am fi fost in Romania, singurul dezavantaj, daca se poate numi asa este ca baia nu se afla in camera ci pe hol insa la 3 camere sunt 2 bai spatioase(nu pot trece la minus fiindca pentru mine nu a fost un dezavantaj). Recomand aceasa Pensiune tuturor celor care vor sa aiba un concediu linistit si fara griji. Apropo de Ghid, e foarte priceput, cunoaste foarte bine Delta, pe intuneric a reusit sa ne duca pe canale si canalute fara sa ne ratacim (cine va face traseul acesta va intelege despre ce vorbesc)
   Maximilian C. din Galati
nota: 9.8
schedule sejur: 17.07.2012 - 20.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii a fost foarte amabil, serviabil, mancarea specifica zonei de delta a fost conform asteptarilor sau respectat atit tarifele negociate pentru transport cit si cele referitoare la pret de cazare plus masa
thumb_down
Aprecieri negative:
Fiind mai multe persoane in camera datorita nr de paturi, spatiul in camera a fost destul de mic.
CONTACT UNITATE
Carst Teodora
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,