Pensiunea Puiu din Crisan

Crisan, str. Crisan, nr. 62  
Adi din Floresti CJ

Cazare ok, mancare fabuloasa. Recomandam. Personalul foarte amabil. Am mai stat aici dar e diferenta, sunt alte gazde. Curatenie. Nota 10.

​Capacitate: 26 adulți în 12 spații de cazare
Pensiunea Casa Puiu se afla situata pe malul drept al bratului Sulina mila 13-14, localitatea Crisan.
Pensiunea Casa Puiu va ofera cazare in camere cu bai proprii si camwre cu bai pe hol, internet wireless in toata locatia, tv, aer conditionat, frigider in pensiune, acces la gratar. Turistii nu au acces la bucatarie. Terasa pensiunii situata pe malul apei va invita sa savurati o cafea sau chiar, un (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check cutie de valori
  • check fermă proprie
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check închirieri biciclete
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check masă de ping-pong
  • check pat bebe
  • check restaurant
  • check room service
  • check sală de mese
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Gabriel Vines
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.