adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Karla din Crisan

Crisan , str. Crisan, nr. 10  
​Capacitate: 8 adulți și 4 copii în 4 spații de cazare.
Pensiunea Karla se află într-o zonă mirifică din inima Deltei Dunării, integrată
perfect în natură, la 40 de minute cu barca de localitatea Murighiol.
Pensiunea oferă condiţii ideale de recreere şi relaxare, servicii de calitate şi
confort, în camere elegante, cu mobilier nou şi balcon, ideal pentru grupuri de prieteni sau in familie, oferind intimitatea dorita.
La noi puteţi servi specialităţi din peşte, precum şi mâncăruri cu specific
românesc.
La cerere, se pot organiza diverse excursii (pădurea Letea, mănăstirea Stipoc,
Sulina şi Marea Neagră) cu ghid în barcă, activităţi de pescuit şi bird-watching, pe lacuri,
canale sau pe Dunăre.
Dispunem de o gamă largă de ambarcaţiuni, cu diverse tipuri de motoare, astfel
încât vă putem oferi orice tip de excursie pe apă
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check masa de ping-pong
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check râu în curte
  • check internet prin cablu
  • check se accepta animale
  • check gradina/curte
  • check piscină proprie
  • check terasa
  • check plata cu cardul
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese
  • check semineu
  • check bar

Facilități camere:

  • check sobe de teracota
  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check uscator de par
  • check camere cu balcon
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check minibar in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Recepție
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,