Pensiunea Eden din Crisan grade grade grade grade

Catalina din Campina

Conditii, locatie, mancare.

​Capacitate: 28 adulți în 12 spații de cazare
Pensiunea Eden dispune de 10 camere si 2 apartamente cu 24 locuri de cazare.

Fiecare cameră este dotată cu aer condiţionat, baie cu cabină de duş şi uscător de păr, televizor, cablu Tv, minibar.

Pensiunea este echipată cu centrală termică ce asigură apă caldă permanentă şi încălzire centrală pe timpul perioadelor friguroase.

Pensiunea dispune de bar, restaurant şi terasă cu o capacitate de 60 de locuri, unde se pot servi diferite specialităti din peşte, dar şi preparate tradiţionale.
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check piscină
  • check plata cu cardul
  • check plata cu tichete de vacanță
  • check râu în curte
  • check restaurant
  • check room service
  • check sală de mese
  • check se acceptă animale
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check minibar în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Ileana Vasilief
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.