adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Eden din Crisan 4 grade grade grade grade

​Capacitate: 28 adulți în 12 spații de cazare.
Pensiunea Eden dispune de 10 camere si 2 apartamente cu 24 locuri de cazare.

Fiecare cameră este dotată cu aer condiţionat, baie cu cabină de duş şi uscător de păr, televizor, cablu Tv, minibar.

Pensiunea este echipată cu centrală termică ce asigură apă caldă permanentă şi încălzire centrală pe timpul perioadelor friguroase.

Pensiunea dispune de bar, restaurant şi terasă cu o capacitate de 60 de locuri, unde se pot servi diferite specialităti din peşte, dar şi preparate tradiţionale.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check râu în curte
  • check se accepta animale
  • check gradina/curte
  • check piscină proprie
  • check room service
  • check terasa
  • check plata cu cardul
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese
  • check bar
  • check restaurant
  • check tichete de vacanta

Facilități camere:

  • check frigider in camera
  • check uscator de par
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check minibar in camera
  • check telefon in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Ileana Vasilief
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,