adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Casa Ada din Crisan 2 grade grade

Crisan , str. Principala, nr. 60  
​Capacitate: 24 adulți în 12 spații de cazare.
Pensiunea, de constructie foarte recenta, la standarde europene, se afla amplasata pe partea dreapta a localitatii Crisan, la nr. 60, in apropierea confluientei canalului Sulina cu Dunarea Veche.

Pentru cazarea si a celor mai pretentiosi oaspeti pensiunea dispune de :
- 13 camere cu 2 paturi care pot fi facute pat matrimonial fiecare cu baie proprie, aer conditionat, televizor Lcd, cablu Tv, internet Wireless
- restaurant 50 de locuri care poate fi transformat in sala de conferinte, cu videoproiector.
- terasa 24 de locuri, barbeque
- plimbari cu ambarcatiunile pensiunii.
-posibilitati de Team building
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check fax
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check râu în curte
  • check gradina/curte
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check sala de mese
  • check bar
  • check restaurant
  • check sala de conferinte

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check uscator de par
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Gelu Costea
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,