adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Camy din Crisan

Crisan , str. Crisan, nr. 1  
​Capacitate: 36 adulți în 16 spații de cazare.
Pensiunea ofera 16 camere de cazare cu doua si trei paturi . Cladirea beneficiaza de incalzire centrala si fiecare camera de grup sanitar complet, Tv, Ac, fiind asigurate confortul si conditiile cerute pentru un turism de calitate.
Gazdele asigura pensiunea completa si isi delecteaza oaspetii cu mancaruri traditionale si preparate locale.

Pensiunea are in dotare salupe rapide, barci cu motor cu care se asigura transportul in zonele cele mai indepartate si nepatrunse ale Deltei.

Inchirierea de barci pentru pescuit

Plimbari in delta dunarii cu vizitare de obictive turistice

Transfer Tulcea-Crisan - Tulcea

La cerere se pot organiza Mese Festive cu mancare traditionala specifica zonei.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check masa de ping-pong
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check se accepta animale
  • check gradina/curte
  • check piscină proprie
  • check biliard
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese
  • check loc amenajat de joaca
  • check restaurant
  • check sala de conferinte

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Camelia Luca
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,