Pensiunea Safta Residence din Craiova

Craiova, str. Noua, nr. 1  
​Capacitate: 16 adulți în 8 spații de cazare
Pensiunea Safta Residence este situata la intrarea in Craiova (dinspre Bucuresti), are in componenta sa camere duble matrimoniale si camere twin dotate cu aer contitionat, tv LCD, 100 programe TV, internet wi-fi, clima, aer conditionat, baie cu cabina de dus in fiecare camera, apa calda non stop, un restaurant pentru 80 - 130 locuri si un magazin general de unde turisti pot cumpara la preturi foarte mici orice doresc. Pensiunea dispune de parcare pentru 40 de masini, internet wireless gratuit, servicii de spalatorie si calcatorie contra cost, receptie NON stop...
Pentru perioade mai mari de 10 zile de cazare consecutive, pretul va fi negociat.
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check bar
  • check fax
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check loc de joacă copii
  • check masaj
  • check parcare
  • check restaurant
  • check room service
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check se acceptă animale
  • check spalătorie
  • check terasă

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.