adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Everest din Craiova 2 grade grade

Craiova , str. Alexandru Macedonski, nr. nr 25  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.6/10 Excepțional !
6 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 6).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:9.8
weekend Confort:9.5
monetization_on Prețuri:9.5
location_on Localizare:9
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici

Recenziile pensiunii Everest din Craiova


   Marian Cristian din Slobozia
nota: 9.8
schedule sejur: 03.06.2017 - 04.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pretul cel mai bun din zona centrala daca nu ai pretentii.

Pensiune curata, mica si intima.
Ajungi pe jos in centru la Universitate in mai putin de 30 minute.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu prea ai unde parca masina, decat in strada cu rotile pe trotuar.

Nu poti servi mic dejun. A trebuit sa mancam in centru la mercur Center etajul 3.
Primesti bon fiscal daca-l soliciti, altfel nu.
   Richard din Buzias
nota: 10
schedule sejur: 11.05.2017 - 12.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de centru ,liniste , personal amabil
   Georgiana din Calarasi
nota: 8.7
schedule sejur: 14.09.2016 - 15.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut ca am avut papuci si ca exista aer conditionat in camera, doamna de la receptie foarte amabila !
thumb_down
Aprecieri negative:
Un sapunel/mic gel de dus in baie
   Aneta din Bacau
nota: 10
schedule sejur: 30.07.2016 - 31.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aer conditionat
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt
   Andrei Dorin din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 14.06.2016 - 17.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie situata aproape de centru,pensiune curata,camere dotate cu tot ce e necesar pentru cateva zile,oameni ospitalieri.Recomand oricui.
   Nicoleta din Sibiu
nota: 10
schedule sejur: 13.12.2014 - 14.12.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea linistita, curata cu personal amabil. Camera cocheta si calda. Locatia pensiunii este foarte aproape de centrul Craiovei.
CONTACT UNITATE
Popescu Dan
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,