adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament M.b.i. Appartaments din Craiova

Craiova , str. Maramuresului, nr. 1  
​Capacitate: 16 adulți și 2 copii în 6 spații de cazare.
Se emite Factura Fiscala , Se accepta plata cu cardul. Partenerul tau de Bussines se afla la doar 150 m de Gara, vis avis de Supermarket Lidl, 3 minute de condus pana in centru si acces simplu catre zonele de interes din oras. Cladirea este construita in 2011 si cuprinde 4 apartamente , 2 garsoniere , 1 camera tripla , 5 camere duble
Apartamentele au 65 mertrii patrati, ultramodern mobilate, baie si bucatarie complet utilata, Lcd, internet Wi-fi, masa de lucru, paturi matrimoniale, canapelele din living sunt extensibile, parcare, posibilitate seviciu cattering, curatenie.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check transport auto
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check se accepta animale
  • check parcare
  • check acces la bucatarie
  • check spalatorie
  • check plata cu cardul
  • check living

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check uscator de par
  • check baie cu cada
  • check baie pe hol
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check minibar in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Bogdan Miscoci
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,