adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Tulipan din Cozmeni

comuna Cozmeni , sat Cozmeni, str. Principala, nr. 200  
​Capacitate: 39 adulți în 13 spații de cazare.
Comuna Cozmeni se află în colţul sud-estic al bazinului Ciucan, de-a lungul drumului internaţional E578, la 22 km de Miercurea Ciuc şi 10 km de Băile Tuşnad.
Din punct de vedere administrativ localitatea deţine obiective turistice ca Lacul Sfânta Ana şi rezervaţia naturală Mohoş, respectiv Pasul Nyerges.

Comuna, pe lângă faptul că deţine aceste obiecte turistice importante ale Ţinutului Secuiesc, se află o distanţă de numai 2 ore (cu autobuzul) de Lacul Roşu, Lacul Ursu şi mina de sare de la Praid. Datorită întinderii geografice favorabile este un punct de plecare ideal pentru organizarea de excursii.

Aşteptăm oaspeţii noştrii în centrul satului, la Pensiunea Tulipan, într-un un climat rustic, asigurând cazare cu demipensiune sau pensiune în orice moment al anului.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check sanie trasa de cai
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check terasa
  • check plata cu cardul
  • check gratar/barbeque
  • check sala de mese
  • check loc amenajat de joaca
  • check bar
  • check restaurant

Facilități camere:

  • check frigider in camera
  • check uscator de par
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check telefon in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Kendi Ildiko
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,