adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Casa din Parc din Covasna 3 grade grade grade

Covasna , str. Gh. Doja, nr. 4  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Casa din Parc din Covasna


   Manuela din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 07.04.2017 - 09.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea (pozitia si ambianta), grija pentru aspect si curatenie (parca putin exagerata, comparativ cu dotarile...).
thumb_down
Aprecieri negative:
Din pacate, proprietarii au facut mare rabat la calitatea a ceea ce cred ca ar trebui sa fie pe primul plan, respectiv conditii pentru pentru un somn bun: saltea (canapeaua din living cu burete extrem de subtire, salteaua din dormitor dintre cele mai ieftine) si-asternuturi (material sintetic)-perne (mai ales!!) .
In pofida unei suprafete generose, apartamentul nu pare gandit pentru un sejur pe termen mediu sau lung, judecat dupa spatiul de depozitare a hainelor (mobilierul este orientat mai mult catre design decat catre depozitarea hainelor) si dotarea chicinetei (de exemplu o plita electrica ar fi mult mai utila decat cuptorul cu microunde).
   Carmen S. din Iasi
nota: 9.2
schedule sejur: 26.08.2016 - 29.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia, imaginea pensiunii care corespunde cu realitatea
   Puiu din Bucuresti
nota: 5
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 04.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raspuns rapid
Politete
thumb_down
Aprecieri negative:
Neatentie si neprofesionalism
   Silviu din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 13.09.2014 - 14.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este foarte cocheta si draguta.
Camera era curata iar personalul a fost prietenos si profesionist.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic de reprosat.
   Arpad F. din D-windeck
nota: 8.5
schedule sejur: 08.07.2014 - 11.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Sehr freundliches hilfsbereites Personal. Central gelegen.
   Simona M. din Craiova
nota: 9.7
schedule sejur: 15.08.2013 - 25.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Faptul ca este `in parc` si locul de joaca din cardul parcului faceau ca seara sa luam cu mare dificultate copilul si sa-l bagam la culcare iar la terminarea sejurului sa planga ca nu mai vrea sa plece acasa.
Răspunsul unității:
Ne bucuram ca v-am avut!
   Iosif M. din Timisoara
nota: 9.7
schedule sejur: 24.07.2011 - 06.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gradina pensiunii este foarte bine ingrijita
- restasurant foarte placut si curat
- personalul angajat este foarte amabil, respectuos si a raspuns prompt la ce am solicitat
- patronii sunt interesati de a imbunatati in permanenta conditiile din pensiune, ex. Terasa pensiunii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Parchetul din camera si usile scartie,
- nu exista un meniu dietetic.
   R. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 31.07.2010 - 02.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte bine plasata-langa parc intr-o zona linistita
Foarte usor de gasit
thumb_down
Aprecieri negative:
La receptie nu este nimeni intre 8 seara si 8 dimineata.
   M. din Deva
nota: 8.7
schedule sejur: 20.07.2010 - 21.07.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am apreciat faptul ca exista un aparat impotriva tantarilor.
Ambianta parcului: foarte placuta!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut decat 1 prosop foarte mic.
   M. din Botosani
nota: 8
schedule sejur: 21.06.2010 - 24.06.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pensiune linistita numai buna pentru odihna
thumb_down
Aprecieri negative:
In loc de covorase la baie iti da prosoape de pus pe jos
Uscator de par trebuie sa ceri de la receptie
Frigiderul este de fapt un racitor
La restaurant mananci numai ce vor ei
Nu poti sa platesti cu cardul
Răspunsul unității:
Stimate domn Murariu,

Va multumim foarte mult pentru timpul acordat acestei recenzii. Deoarece exista un restaurant in incinta pensiunii, am considerat ca nu este necesar un frigider "family style" in camere ci doar un frigider tip minibar care sa serveasca turistilor cu bebelusi (pentru a pastra macarea copiilor proaspata), sau alimente specifice care trebuie tinute la rece. In ceea ce priveste covorasele de dus, acestea sunt special create din material flausat pentru a putea sa absoarba apa si reduce riscul de accidentari.
Ca orice restaurant, si restaurantul nostru are un meniu din care puteti alege ce doriti, conform ofertei noastre.

Va multumim inca o data pentru timpul acordat si apreciem critica dumneavoastra constructiva. Speram sa va avem din nou ca oaspete si va dorim un An Nou minunat plin de bucurii si sanatate!
CONTACT UNITATE
Stoia Adriana
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,