Pensiunea Casa din Parc din Covasna grade grade grade

Covasna, str. Gh. Doja, nr. 4  
Manuela din Bucuresti

Amplasarea (pozitia si ambianta), grija pentru aspect si curatenie (parca putin exagerata, comparativ cu dotarile...).

​Capacitate: 21 adulți în 9 spații de cazare
Casa din Parc inseamna confort si discretie iar daca esti in cautare de liniste si aer curat, pensiunea reprezinta alegerea ideala pentru petrecerea sejurului tau.

Cele 9 spatii de cazare dispun de grupuri sanitare proprii, televizor, frigider, cablu Tv, internet (lan si Wifi).

Te poti relaxa intr-unul dintre balcoanele spatioase sau poti savura o cafea sau un ceai bun pe terase.

Casa din Parc ofera cazare in camere single, duble matrimoniale, duble twin, tripla si un apartament.

Va asteptam!
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check se acceptă animale
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check teren de sport

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Stoia Adriana
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.