Casa Finna din Covasna

Covasna, str. Stefan cel Mare, nr. 63  
Ioana din Buzau

Din pacate, nu am ajuns la pensiune din motive personale...Doamna cu care am vb la telefon a fost foarte intelegatoare...Cu scuzele de rigoare, multumim ptr intelegere... Altadata speram sa ajungem la dv...

​Capacitate: 9 adulți și 4 copii în 3 spații de cazare
Casa Finna se poziţionează în oraşul Covasna, la 100 de metri distanţă de la Baza de Tratament Central, 110 de metri de centrul oraşului şi 2 km de la pâtria de ski.

Oraşul Covasna este situat în Carpaţii de Curbură, fiind cea mai renumită staţiune balneo- climaterică din ţară, renume dat de diversitatea apelor sale minerale dar mai ales mofetă.

Oaspeţii sunt aşteptaţi in (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check fermă proprie
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check închirieri biciclete
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check se acceptă animale
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Finna Magdolna
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.