adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Finna din Covasna

Covasna , str. Stefan cel Mare, nr. 63  
​Capacitate: 9 adulți și 4 copii în 3 spații de cazare.
Casa Finna se poziţionează în oraşul Covasna, la 100 de metri distanţă de la Baza de Tratament Central, 110 de metri de centrul oraşului şi 2 km de la pâtria de ski.

Oraşul Covasna este situat în Carpaţii de Curbură, fiind cea mai renumită staţiune balneo- climaterică din ţară, renume dat de diversitatea apelor sale minerale dar mai ales mofetă.

Oaspeţii sunt aşteptaţi in camere spaţioase, amenajate modern şi practic cu băi idividuale. Accesul la internet WI-FI şi televizor prin cablu este inclus. Camerele de la etaj dispun de balcoane individuale.

Aveţi la dispoziţie bucătării bine dotate, grătar in gradină, zonă de relaxare in aer liber şi parcare gratuită pentru maşini în curte.

Clădirea este dotată cu incălzire solară.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check ferma proprie
  • check gratar/barbeque

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check uscator de par
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Finna Magdolna
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,