adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Soarelui din Costinesti

Costinesti , str. Faleza Soarelui / G-ral. Berindei  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Soarelui din Costinesti


   Victoria din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 01.09.2016 - 07.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cel mai mult mi-a placut privelistea catre mare, linistea si facilitatile pe care le are vila. De asemenea, mai mentionez ospitalitatea gazdei si modul in care am fost primiti.
Este o locatie de vacanta la mare, de recomandat prietenilor.
Răspunsul unității:
Va multumesc pt.aprecieri si va astept oricand cu drag...Sa ne revedem sanatosi...Cu respect:Relu Ş.
   Mihai B. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 15.08.2014 - 18.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat,mobila de calitate,televizor lcd-ok.Frigider in camera,aer conditionat perfect functional,lenjeria de calitate,patul mare,baia foarte curata.
Proprietarul extrem de amabil.
Superba locatia.Noaptea se aud valurile marii.
Excelent.Recomand cu mare placere.
   Walid M. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 24.08.2013 - 31.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Propietar de treaba , vila si camere da calitate si vedere la plaja .
- 5-10 minute de la centru
- avinit la gara si ne-a asteptat si la fel la intoarcere ne-a oferit sa asteptam la el in curte pana ce a ajuns trenul .Merita toti banii!!!
   Gheorghe M. din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 01.07.2013 - 11.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O locatie deosebita
- proprietarul un om deosebit de amabil isi intampina clientii la venire si isi conduce fostii clienti la plecare.
- s-au schimbat lenjeria si prosoapele ori de cate ori am cerut.
- descrierea de pe net este exacta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem nemultumiri
CONTACT UNITATE
Relu Sabac
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,