adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Paun din Costinesti

Costinesti , str. Principala, nr. 20A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți

Recenziile vilei Paun din Costinesti


   Maria din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 03.08.2015 - 08.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este un loc minunat, curat si linistit. O curte frumoasa, cu multe flori si ornamente. Multa lavanda minunata. Camera in care am stat a fost mare, luminoasa, cu balcon. Ne-am simtit foarte bine. Gazdele sunt foarte calde si primitoare.
   Ana P. din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 31.07.2011 - 07.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul exceptional, curatenie si camerele foarte frumoase.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt.
   Ioana B. din Slobozia
nota: 9.3
schedule sejur: 24.06.2011 - 27.06.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este impecabil, ma refer la curatenie si conditii, iar pozitia si este excelenta.
thumb_down
Aprecieri negative:
In general a fost ok
   N. din Braila
nota: 9.7
schedule sejur: 12.07.2010 - 17.07.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii a fost amabil si extrem de sociabil. Serviciile oferite au fost excelente, am avut parte de toate utilitatile necesare unui concediu:bucatarie extrem de bine dotata, baie f curata, tv in camera si pe terasa, barbeque, frigider in camera si multe alte facilitati excelente. La capitolul curatenie nota 10+ cu felicitari. Excelent, nimic de reprosat. In ceea ce priveste confortul camerelor totul ok, mult spatiu de depozitare intr o singura camera, mobilier nou si modern.
thumb_down
Aprecieri negative:
Despre distanta fata de principalele puncte de interes pot spune ca pensiunea este situata la 100m de intrarea in statiune, la 15 min de mers pe jos pana la obelisc si la 40 de min fata de epava.
   G. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 02.07.2010 - 06.07.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii a fost foarte amabil si ne-a tratat foarte bine;
thumb_down
Aprecieri negative:
Dusurile (cele cu furtun) ar trebui inlocuite cel putin pt anul viitor.
CONTACT UNITATE
Receptie vila
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,