adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Mires din Costinesti

Costinesti , str. Teilor, nr. 22  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile vilei Mires din Costinesti


   Eveline E. din Ploiesti
nota: 3.5
schedule sejur: 09.08.2014 - 12.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu am putut ramane nici macar o noapte acolo si ne-am cazat in alta parte. Plusul este ca ne-a dat banii pe avans inapoi
thumb_down
Aprecieri negative:
Camere ingrozitor de calduroase si sufocante (nu am putut sa stau nici macar 20 de minute in camera
- am ajuns pe la 10 si au spus ca se face cazarea pe 12, ne-am intors la 12:30 si am stat si am stat pana la 14:00
-am avut trei camere si ni s-a spus ca una a fost data altor persoane, intr-un final ne-a fost data si a treia camera
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Baia nu arata ca in poze
   Madalina L. din Galati
nota: 7.8
schedule sejur: 02.08.2012 - 05.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele racoroarase, intr-o zona linistita, iar terasa, desi micuta, perfecta pentru cafeaua de dimineata.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,