adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Mevas din Costinesti

Costinesti , str. Liliacului, nr. 52  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Mevas din Costinesti


   Mariana din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 06.07.2015 - 13.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte bine pregatit pentru servicii de cazare, conditii foarte bune pentru petrecerea timpului cu familia si prietenii, utilarea vilei cu tot ce este nevoie pentru pregatirea mesei (gratar, unelte,lemne, etc).
Curatenie in camere, schimbarea lenjeriei si a prosoapelor se face fara a fi nevoie de cerinte speciale.
Gradina generoasa, foarte bine intretinuta.
Răspunsul unității:
Multumim ca v-ati simtit bine la noi!Va asteptam cu mare drag sa mai reveniti!Doresc tuturor turisti ca dumneavoastra.O vara minunata in continuare!Va pup!

Cu drag,
Vetuta Memenduf
   Florina G. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 01.07.2015 - 04.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un loc de vacanta minunat pentru orice varsta, intr-o statiune de tineret de renume, conditii de cazare excelente, personal deosebit, ospitalitate deosebita, oameni calzi si foarte prietenosi!
Este a doua oara cand vin aici si recomand cu caldura. Tuturor o vacanta placuta !
Răspunsul unității:
Va multumim de apreciere!Va asteptam cu drag de cate ori doriti sa reveniti la noi sa faceti parte din familia Mevas!O vara frumoasa in continuare!

Cu respect,
Memenduf Vetuta
   Ramona M. din Tg-mures
nota: 9.8
schedule sejur: 15.07.2014 - 20.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitatea si disponibilitatea gazdei in a asigura confortul turistilor: ex. Prosoape la cerere, schimbarea asternuturilor la cererea turistilor, fierr de calcat sau uscator.
Spatiul este foarte bine amenajat, incluzand parcare pt vehiculele turistilor, gratar in curte, balansoar.
Răspunsul unității:
Va multumim!Ne pare bine ca v-ati simtit bine la noi si va mai asteptam!
CONTACT UNITATE
Memenduf Vetuta
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,