Vila Marinn 2 din Costinesti

Costinesti, sat Costinesti, str. Delfinului, nr. 40  
Daniela din Bucuresti

Vila este exact cum o arata prezentarea pe site ... Curatenie, camerele sunt dotate cu tot ce trebuie, ...aproape de plaja ... Superb

​Capacitate: 51 adulți și 14 copii în 22 spații de cazare
Bucura-te de soare si mare intr-o frumoasa destinatie de vacanta! Complexul Marinn Costinesti este locul perfect pentru o experienta de neuitat!


Deschis in 2008, Complexul Marinn *** din Costinesti iti ofera cazare in cele doua vile moderne: Vila Marinn 1 si un apartament duplex de 150/mp si Vila Marinn 2 si un apartament DE LUX DE 65/mp, situate la o plimbare de cel mult 5 minute de plaja din Costinesti.
Fie (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check bar
  • check fax
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check masă de ping-pong
  • check parcare
  • check pat bebe
  • check plata cu cardul
  • check sală de mese
  • check scaun bebe
  • check schimb valutar
  • check seif la recepție
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Bortea Alina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.