adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Leonard din Costinesti

Costinesti , str. Pescarusului, nr. 22  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Leonard din Costinesti


   Mihaela din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 09.09.2015 - 15.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut seriozitatea gazdelor, camera a fost spatioasa si curata. Amplasarea vilei este in zona linistita dar Costinestiul in septembrie arata jalnic. Mizerie pe plaja si haite de caini.
   Ioan din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 13.06.2015 - 14.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil si orientat catre client
+ loc de joaca pentru copii
+ camere curate
+ gradina cu multa verdeata si terasa foarte bine ingrijite
+ foarte aproape de mare
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am gasit minusuri notabile
   Vasile din Berlin
nota: 9.8
schedule sejur: 14.06.2015 - 16.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila Leonard este o surpriza placuta pentru noi. Foarte aproape de mare, gradina este foarte frumoasa, camerele curate iar pentru gazde avem numai cuvinte de lauda.
   Diana D. din Focsani
nota: 9.2
schedule sejur: 26.07.2014 - 01.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost foarte multumiti, gazdele foarte amabile, camera spatioasa si curata! este foarte aproape de mare daca nu vreti sa mergeti mult pe jos
   Ion Tudor T. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 02.09.2013 - 08.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost ok, gazda foarte amabila si tot timpul la dispozitia turistilor, in concluzie ne-am simtit foarte bine si urmatorul sejur la Costinesti tot acolo il vom face
   Ionut din Iasi
nota: 9.5
schedule sejur: 16.07.2013 - 21.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila este aproape de plaja, intr-o zona linistita. Camerele sunt curate si se face curatenie permanent. Recomand vila in special familistilor si familiilor cu copii, deoarece are curte frumoasa, loc de joaca amenajat si o terasa primitoare. Raportul pret/calitate este imbatabil pentru Costinesti.
thumb_down
Aprecieri negative:
Vila este la o distanta de circa un sfert de ora de mes pe jos de principalele cluburi si discoteci din statiune.
CONTACT UNITATE
Popescu Marian
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,