adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Fery din Costinesti

Costinesti , str. Scolii, nr. 8  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.6/10 Excepțional !
13 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(5 recenzii din 13).

record_voice_over Personal:9.8
insert_emoticon Servicii:9.8
lightbulb_outline Curățenie:9.8
weekend Confort:9
monetization_on Prețuri:9.6
location_on Localizare:9.6

Recenziile vilei Fery din Costinesti


   Dan C. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 05.07.2017 - 11.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost un sejur minunat , camerele au fost curate,personalul placut iar hotelul foarte bine ingrijit.
thumb_down
Aprecieri negative:
Arcurile de la saltea au fost un pic cam rigide.
   Alexandra M. din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 24.06.2017 - 29.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie moderna cu foisor, bucatarie, loc amenajat pentru gratar, loc de joaca pentru copii, loc de parcare;
Dotarea camerelor cu frigider si TV;
Camera cu baie proprie si balcon;
Curatenia din camere;
Amabilitatea personalului;
Raportul calitate pret foarte bun
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nemultumiri referitoare la aceasta unitate de cazare.
Am fost cazata impreuna cu un grup de prieteni si cu totii am fost multumiti de conditiile de cazare.
A fost pentru a 3-a oara cand am fost cazati la aceasta unitate si cu siguranta vom reveni.
Multumim doamnei Angela Bordas.
   Solonaru din Pitesti
nota: 10
schedule sejur: 01.06.2017 - 03.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Linistita ,curat ,gazda primitoare
thumb_down
Aprecieri negative:
Internet slab in camera !
   Dumitru din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 05.08.2016 - 10.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, curtea spatioasa pentru parcare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Putin cam departe de plaja, dar este OK
   Alexandru din Iași
nota: 10
schedule sejur: 11.07.2016 - 16.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea e la 10 minute de plaja, camera spatioasa si curata, liniste si aproape de magazine
   Adrian din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 22.07.2015 - 27.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie frumoasa , aproape de mare , propritari foarte primitori , o sa mai mergem si alta data .
   Cristina O. din Popesti Leordeni
nota: 9
schedule sejur: 20.06.2015 - 21.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost ok...liniste deplina,curatenie in camera,patul confortabil...
   Mariana M. din Arad
nota: 10
schedule sejur: 16.06.2014 - 17.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal responsabil, servicii ireprosabile, parc de joaca in apropiere
   Ana-maria P. din Calarasi
nota: 10
schedule sejur: 16.06.2014 - 19.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Biliard, foisor in curte, ping-pong
   Adriana din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 30.05.2014 - 02.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost un sejur extraordinar. Am avut parte de conditiile la care ne asteptam, ospitalitate si atentie din partea personalului. Suntem nerabdatori sa revenim!
   Alexandra Marinela M. din Ploiesti
nota: 8.7
schedule sejur: 22.06.2013 - 24.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazata la vila Fery Costinesti impreuna cu un grup de prieteni, iar impresia noastra a fost una buna vis-a-vis de tot ceea ce am gasit acolo (camerele au fost ok, curate, confortabile, cu baie interioara; a fost liniste, ambianta placuta, am avut la dispozitie masa de biliard, masa ping-pong). Noi am fost multumiti si probabil ca vom reveni. Multumim proprietarilor pt gazduire si amabilitate.
   Alexandru-cristian P. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 14.07.2012 - 20.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila are tot confortul necesar pentru un sejur frumos.
thumb_down
Aprecieri negative:
Chiar daca in camera nu am avut aer conditionat, sincer, nici macar nu am avut nevoie de el, asa ca se poate si fara aer conditionat.
   Ginel Z. din Vidra
nota: 9
schedule sejur: 23.07.2011 - 30.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Grija proprietarului fata de curatenie
Foisorul si locul de gratar amenajat in curtea vilei
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa ac, dar asta e valabil doar pt unele camere
CONTACT UNITATE
Veronica
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,