adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Catalin din Costinesti

Costinesti , str. Teilor, nr. 12  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile vilei Catalin din Costinesti


   Alexandra din Baia Mare
nota: 10
schedule sejur: 12.08.2016 - 18.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am primit camera mai repede decat era prevăzut, camera a fost curata, moderna, terasa cu bucătărie f utila, gazdele au rezolvat imediat micile situații apărute ba chiar ne-au pastrat bagajul pana la ora trenului desi trebuia eliberată camera dimineața. Zona linistită aproape de magazine, plaja , parc distractie, restaurante. Ne-am simtit f bine, nu am fost deranjați ba chiar ajutati. Le multumim frumos gazdelor dna Mariana si dnul Costel. Va salutăm de la Baia Mare, Alexandra si Izabela
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate tv ar putea fi schimbat...dar in fond cine merge la mare sa se uite la tv?
   Oana Cristina din Galati
nota: 10
schedule sejur: 23.07.2016 - 24.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut foarte mult curatenia din camere, implicarea proprietarilor in a ne pune la dispozitie toate cele necesare unui concediu linistit si confortabil si faptul ca distanta pana la plaja nu este una foarte mare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista minusuri. Cu siguranta ne vom intoarce si vom recomanda si prietenilor aceasta cazare.
   Marian din Focsani
nota: 9.7
schedule sejur: 20.07.2016 - 24.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O locatie frumoasa,ingrijita cu gazde serioase si primitoare.
Camera curata si confortabilă.
   Adrian C. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 02.08.2011 - 07.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele ne-au facut sa ne simtim f bine.
Camerele au fost curate si au avut confortul necesar.
thumb_down
Aprecieri negative:
Fara minusuri.
   A. din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 06.08.2010 - 11.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele au fost foarte dragute cu noi, ne-au tratat foarte bine, camera a fost confortabila si cel mai important foarte curata!
CONTACT UNITATE
Curuea Constantin
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,