Vila Casa Dobrin din Costinesti

Costinesti, sat Schitu, str. Schitului, nr. 36  
Dana din Bucuresti

Camerele curate, apa calda in permanenta, gazda amabila si primitoare, siguranta spatiului, pensiunea este pazita noaptea si are camere de supraveghere, zona de gratar si terasele de la fiecare etaj al pensiunii.

​Capacitate: 48 adulți și 12 copii în 24 spații de cazare
Unitatea se afla la circa 7 minute de plaja, vezi `harta acces` in imediata apropiere a Teatrului de Vara din Costinesti. Accesul se poate face pe strada `aleea Lacului`.

Avem 18 camere care au grup sanitar propriu, cu apa calda non-stop, dus in picioare. Toate camerele au pat matrimonial, frigider si televizor in camera. Camere sunt foarte pretabile pentru 2 persoane si nu se poate atasa pat suplimentar.
(...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check cutie de valori
  • check frigider în unitate
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check seif la recepție
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check tichete de vacanță electronice
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check frigider în cameră
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Dobrin Constantin
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.