adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Ardelenilor din Costinesti

Costinesti , str. Paltinilor, nr. 17 A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile vilei Ardelenilor din Costinesti


   Ionut din Manasia
nota: 10
schedule sejur: 16.08.2016 - 19.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde foarte primitoare,curatenie in camere,bucatarie echipata cu tot ce trebuie,este un loc in care poti sa iti petreci o vacanta linistita.Drumul pana la plaja nu este mare,undeva la 20 de minute de mers pe jos.Am fost anul acesta si cu siguranta vom reveni si la anul.
   Ana-maria din Ploiesti
nota: 9.7
schedule sejur: 31.07.2014 - 04.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii este foarte amabil si prietenos, camerele sunt frumoase, distanta fata de plaja este de aproximativ 5-6 minute. Este al doilea an care revenim aici si recomand cu drag.
   Adrian din Bucuresti
nota: 8.2
schedule sejur: 13.08.2013 - 17.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un loc frumos si linistit
Proprietari de nota 10+
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa aerisire baie si aer conditionat
   Romica din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 22.07.2013 - 28.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Dl. Ciule a venit si ne-a luat cu masina de la gara, A fost foarte amabil si intelegator pe toata durata sejurului, camerele sant curate, dotate cu frigider, tv, toaleta cu dus, unele camere au si balcon. afara e o terasa cu scaune si loc pentru gratar. raportul pret calitate este unul acceptabil. plaja e la 10-15minute de mers pe jos. in zona sant cateva magazine, farmacie (gara costinesti tabara e tot la 10-15minute)
Răspunsul unității:
Multumim d-lui Romica Tataru pentru aprecieri.Incercam sa facem ,pe cat posibil, ca turistii cazati la noi
sa se simta bine si sa ne treaca din nou pragul si anii viitori.
CONTACT UNITATE
Pop
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,