Vila Ana Trident din Costinesti

Costinesti, sat Costinesti, str. Macului, nr. 2  
Sorin victor din BUCURESTI

Locatia este aproape de mare si de centrul Gari Costinesti , este spatios ingrijit placut si cu un aer de prieteni . Doamna Ana este o gazda buna si ok

​Capacitate: 36 adulți în 17 spații de cazare
Amplasata la 600 m de plaja, in spatele Primariei Costinesti, la 100 m departare de statia CFR Costinesti Tabara, Vila “Ana Trident” va ofera 15 camere cu balcon si terasa, fiecare utilata cu baie proprie cu dus, apa calda non-stop, TV, frigider, si aer conditionat (optional și cu plata extra).

Camerele sunt concepute pentru 2 persoane, dar la cerere pot sta si 3 persoane. De asemenea, putem (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check bar
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check se acceptă animale
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
CONTACT UNITATE
Ana Stoica
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.