adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Trident din Costinesti 4 grade grade grade grade

Costinesti , str. Pescarusului, nr. 8  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.5/10 Excepțional !
16 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(6 recenzii din 16).

record_voice_over Personal:9.3
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:9.6
weekend Confort:10
monetization_on Prețuri:9.2
location_on Localizare:9

Recenziile pensiunii Trident din Costinesti


   Irina V. din Iasi
nota: 8.2
schedule sejur: 08.08.2016 - 13.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, camera nr 6 foarte spatioasa si confortabila. Vedere superba la mare. Gradina racoroasa cu loc de joaca pt copii. Mancarea de la restaurant a fost ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Foarte cald dimineata. Soarele bate direct in camera. Este oricum posibilitatea de a deschide aerul conditionat. Noi avem copii mici si am evitat cat mai mult acest lucru. Pernele foarte proaste. Iar pt invelit am avut in loc de cersafuri pilote de iarna.
   Mihai din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 01.08.2016 - 06.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele frumos aranjate,liniștea,angajații foarte de treaba!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu pot sa zic ca am asa ceva,totul mii sa părut în ordine și cu micile probleme care au fost.
   Diana Alexandra din Bacau
nota: 9.7
schedule sejur: 27.07.2016 - 31.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am ajuns in Costinesti,statiunea noastra de suflet impreuna cu sotul.Nu ne cazasem niciodata la Pensiunea Trident,deci...am plecat cu ceva emotii..:)Cand am ajuns ne-am linistit.Personal foarte dragut .Ne-a condus in camera...camera dubla superioara,exact ca in fotografii.Destul de mare,prosoapele si lenjeria se schimba in fiecare zi,la cerere.Mancarea foarte buna,iar ambientul din gradina extraordinar.Ne-am simtit foarte bine la aceasta pensiune.Recomand!
thumb_down
Aprecieri negative:
Avantaje si dezavantaje pentru camerele cu vedere la mare.Vederea este superba dar dupa ora 7 nu se mai poate sta in camera pt. Ca rasare soarele si bate fix in camera unde este foarte cald.Exista aer conditionat ce i drept dar pentru cei care il tolereaza.
   Romulus din Ploiesti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 28.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu am fost cazati la aceasta pensiune insa raspunsul celor de acolo la cererea noastra a fost foarte prompt.
   Mircea din Montreal,canada
nota: 10
schedule sejur: 11.07.2016 - 15.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul,tinarul de la receptie,camera,dotarile.Linistea din hotel,serviciul din pensiune.
thumb_down
Aprecieri negative:
WIFI semnal slab in camera!Sezlongurile de pe balcon incomode.
   Simina I. din Dej
nota: 9.7
schedule sejur: 11.07.2016 - 15.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitatea proprietarilor, curatenie,
thumb_down
Aprecieri negative:
Gălăgia de la terasa de langa, distanța mare pana pe plaja
Răspunsul unității:
Va multumim
Va mai asteptam
   Petronela-Violeta D. din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 24.08.2015 - 27.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera mare, confortabila, aranjata cu gust;
gradina super;
Vom reveni cu siguranta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Peretii aveau cateva pete si panze de paianjeni
WI-FI - nu avea semnal in camera, doar in hol si gradina.
patul suplimentar cam fragil
   Cazimir V. din Timișoara
nota: 10
schedule sejur: 07.08.2015 - 11.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O gazdă foarte primitoare,curățenie,mâncarea foarte bună.
   Alina-elena M. din Buzau
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 20.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pensiune foarte frumoasa
   Oana din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 01.05.2015 - 04.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este foarte amabil
+ am fost placut surprinsa ca aerul conditionat chiar functiona si ne am putut incalzi de 1 Mai cand era destul de urat afara
+ nu stiu daca era mentionat la facilitati dar aveam si uscator de par care functiona
+ unul dintre cupluri nu a mai putut veni si a trebuit sa renuntam la o camera. Proprietarul a fost foarte amabil si nu a trebuit sa platim penalitati.
+ am avut la dispozitie multe jocuri cu care s-au jucat si `copiii` mai mari (biliard, masa de ping pong), am regretat ca nu am adus si xBox-ul ... Televizoarele din camere arata muuuult mai bine decat credeam si am fi putut juca xBox ... Next time :)
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu stiu ce parere au avut ceilalti dar eu nu am avut nici o nemultumire, deci voi reveni cu placere
   Sorin Gabriel din Bucuresti
nota: 8.2
schedule sejur: 20.08.2014 - 23.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii de cazare excelente, camera mare, curata, intretinuta zilnic. O gradina racoroasa, plina de verdeata. Personal receptiv si atent.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu e neaparat vorba de curatenie, pentru ca in camere se face zilnic curatenie, se schimba prosoapele. E totusi dezordine la parter asta pentru ca gazda pune la dispozitia copiilor si nu numai jucarii si jocuri diverse ce ramin adesea imprastiate si dau un aer mult prea `familial` unei zone, care dupa pareera noastra ar trebui pastrata sobra si ordonata.
   Marilena din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 12.07.2013 - 14.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-am simtit foarte bine. Mie personal mi-a placut mult gradina , este multa verdeata, are spatii de joaca pt copii, biliard. Muzica este data in surdina cat sa creeze un ambient placut si este de buna calitate.
   Catalin Adrian I. din Suceava
nota: 8.3
schedule sejur: 11.08.2012 - 20.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Patron si angajati de calitate cu orientare inspre client si nevoile acestora. Ambient placut si servire corecta.
Amenajari interioare si dotari de calitate in camere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Dotare cu o lumina mai puternica in bai si renuntarea la acele mochete interioare care sunt foarte uzate.
Curatenie in camere macar la un interval de 3-4 zile nu numai la check in/out.
   Bogdan J. din Rm. Valcea
nota: 3.2
schedule sejur: 26.07.2012 - 28.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia pensiunii
thumb_down
Aprecieri negative:
Pensiunea dispune de 2 tipuri de camere duble :
- cele prezentate, care se apropie de standardul de 4 margarete
- cele pe care le veti descoperi daca aveti ghinion, care se afla undeva intre 2 si 3 stele

Personalul este lipsit de interes fata de turist iar patronul este agresiv. Cand am vazut ca nu primesc standardele pentru care am platit si mi-am cerut banii inapoi ( cu exceptia zilei incepute deja ), incercand sa rezolv pe cale amiabila problema, patronul m-a refuzat. Cand i-am spus ca voi depune reclamatie la opc, m-a amenintat ca voi pleca si fara bani si batut.

Nu recomand deloc pensiunea!
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Exista o alta categorie de camere duble care nu este precizata in informatiile afisate - camere care cu greu ar putea fi catalogate de 3 stele
   Alexandru din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 04.06.2012 - 10.06.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
_ camerele si balcoanele cu vedere la mare,
_ terasa/gradina,
_ servirea ireprosabila la masa.
thumb_down
Aprecieri negative:
_ ar fi necesara o mai clara operatiune de rezervare,
_curatenie a mai rapida a camerelor.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Pretul camerelor: 100 in loc de 80 in extra-sezon.
   Liviu Eugen P. din Bucuresti
nota: 8.2
schedule sejur: 03.09.2011 - 10.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere si locatie deosebita, elegante si cu bun gust. Cele cu vederea spre mare au o priveliste de vis. Nota 10 pentru locatie si confort.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am fost cazati in aceasta locatie dupa terminarea sezonului estival si de aceea cred ca personalul era putin detasat fata de indatoriri si chiar putin plictisit, in asteptarea inchiderii locatiei. Pacat de micile amanunte care scad din meritele pensiunii.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,