Pensiunea Ovidiu din Costinesti grade

Costinesti, sat Schitu, str. Schitului, nr. 12  
Dan din Arad

Acces la bucatarie, gratar, sala de mese, cu toate cele necesare Masa/miniterasa la fiecare 2-3 camere Frigider si tv in fiecare camera Parcare interioara, la umbra, frumos amenajata Nu e prima data cand m-am cazat acolo, iar daca revin la Costinesti ma voi caza tot aici.

​Capacitate: 82 adulți în 19 spații de cazare
Vila Ovidiu beneficiaza de 500 m de curte si un generos spatiu de parcare de 1000 mp,pentru aproximativ 25 de autoturisme.
camerele au bai proprii cu apa calda non-stop , frigider, tv LCD
vila se situeaza in zona centrala,la 5 minute de gara Tabara si 10 minute de plaja Obelisc
terasa din dotare precum si bucataria sint spatioase si au dotarile necesare gatitului si servirii mesei
curtea are un spatiu (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check se acceptă animale
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check frigider în cameră
CONTACT UNITATE
Stefanescu Victor
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.