Pensiunea Orion din Costinesti

Costinesti, sat Costinesti, str. Albatrosului, nr. 41A  
Nota 10 / 14 recenzii 10 - Excepțional !
Andreea din Craiova

In primul rand proprietarii amabili si mancarea foarte buna.Sunt magazine aproape de pensiune si plaja este aproape.Liniste pentru familiile cu copii,au si loc de joaca cu jucarii.Bucataria este complet dotata,curata si destul loc pentru a servi masa.Se face curatenie zilnic in camera si prosoapele se schimba atunci cand doresti.

​Capacitate: 33 adulți în 13 spații de cazare
La 5 minute de plaja, in zona de nord a statiunii, o zona linistita, Pensiunea Orion va ofera locul potrivit pentru a va petrece o vacanta sau un week-end alaturi de familie sau prieteni.Exista posibilitatea de a servi si masa la cerere. Datorita amplasarii in imediata vecinatate a garii Costinesti, (circa 250m) si langa statia de autobuz, accesul este foarte usor, indiferent cu ce mijloc de transport (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check scaun bebe
  • check se acceptă animale
  • check terasă
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Familia Ciobanu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.