adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Niky Alin din Costinesti

Costinesti , str. Brizei, nr. 17  
​Capacitate: 59 adulți în 23 spații de cazare.
Complex la 100m de mare, format din 3 vile va ofera cazare in 40 de camere duble si triple. Toate camerele au bai proprii si Tv-cablu. Apa calda non-stop, 2 terase, sala de mese, gratar, posibilitate de servire masa, curte 300mp, 15 camere cu frigider, restul avnad acces la frigider pe palier.

Structura complex:

Corpul A:
6 camere duble cu Tv-cablu si bai prorpii dotate cu cabina de dus, conditii de 3***
9 camere triple cu Tv-cable si bai prorpii dotate cu cabina de dus, conditii de 3***

Corpul B:
8 camere duble si 2 apartamente dotate cu Tv-cablu si bai proprii. Apartamentele dispun de frigider propriu iar camerele au acces la frigider pe palier.

Corpul C:
13 camere duble cu Tv-cablu si bai proprii.

Apa calda non-stop, 2 terase, sala de mese, gratar, posibilitate de servire masa, curte 300mp

1 minut de plaja. Toate camerele au bai proprii si Tv, 15 camere cu minibar in camera (restul au acces la frigider).
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check se accepta animale
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check gratar/barbeque
  • check sala de mese
  • check restaurant

Facilități camere:

  • check frigider in camera
  • check camere cu balcon
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Chirata Popescu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,