adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Casa Galbena din Costinesti 3 grade grade grade

Costinesti , str. Delfinului, nr. 45  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Casa Galbena din Costinesti


   Elena Mihaela P. din Tupilati
nota: 9.5
schedule sejur: 17.08.2015 - 24.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este foarte amabil și foarte drăguț cu toată lumea ;
Mâncarea la restaurant este gătită `ca la mama acasă `, nu merită să mănânci în altă parte, totul este proaspăt și bun;
Indiferent de ora întoarcerii la cameră, cineva te așteaptă la pensiune cu zâmbetul pe buze;
Puncte tari mai există, dar nu îmi vin în minte la momentul actual.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sugerez montarea aparatelor pentru aer condiționat, am observat că sunt deja realizați câțiva pași în acest sens.
   Eugen din Brasov
nota: 6.5
schedule sejur: 10.07.2015 - 12.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, parcare generoasa in curte(ma interesa in mod special),depinde la ce te astepti la pretul solicitat, mie mi se pare corect.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi necesar macar un prosop la baie sau un pahar in camera.
   Bogdan din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 23.08.2014 - 27.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil,mancare foarte buna, este ok am sa mai revin.
   Adrian din Iasi
nota: 8.5
schedule sejur: 18.08.2013 - 01.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Impresie buna! Ne vom intoarce si la anul!
thumb_down
Aprecieri negative:
Sugestii de imbunatatire:
1. Ar trebui instalata o usa cu plasa de insecte la usa de la balcon (nu e scumpa deloc)
2. Aerisirea de la baie ar trebui marita sau instalat un mic ventilator extractor
CONTACT UNITATE
Nicoleta Arghir
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,