adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Casa Firu din Costinesti 3 grade grade grade

Costinesti , str. Albatrosului, nr. 41  
Nota 9.9/10 Excepțional !
15 recenzii
Bogdan din Focsani (23.09.2016)

-Gazda foarte primitoare si respectuoasa -Meniul pentru prânz si mic dejun foarte gustos -Curățenie in camere -Preturi accesibile

​Capacitate: 49 adulți în 18 spații de cazare.
ATENȚIE:28.07-27.08-NU avem camere libere!Pensiunea Casa Firu,situată in partea de nord a stațiunii Costinești, zona epavei,la cca.400 m de plaja cea mai apropiată și la cca.300 m de gara principală. Pensiunea dispune de 18 camere,de 2,3 și 4 locuri,toate camerele sunt dotate cu baie proprie,aer condiționat,balcon,frigider,TV,cablu TV și internet.Pensiunea dispune de parcare proprie,bucătărie,sală de mese,terasă în aer liber.Pt.rezervări:0743336641sau 0743336642.Vă mulțumim!
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check internet wireless
  • check se accepta animale
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check gratar/barbeque
  • check sala de mese

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Firu Ilie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,