adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Victoria din Costinesti

Costinesti , str. Tineretului  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.3/10 Excelent !
7 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 7).

record_voice_over Personal:9.3
insert_emoticon Servicii:9
lightbulb_outline Curățenie:9
weekend Confort:9.7
monetization_on Prețuri:9.3
location_on Localizare:9.7

Recenziile hotelului Victoria din Costinesti


   Gabriel din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 09.07.2017 - 15.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Angajatii hotelului sunt amabili si zambitori, lenjeria si prosoapele schimbate zilnic, curatenie in camere, zilnic. Baie spatioasa, camera spatioasa, priveliste buna (am stat in partea dispre mare)
   Petrica Catalin L. din Galati
nota: 9
schedule sejur: 29.08.2016 - 04.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisajul care ne a incantat, pozitia f.buna in statiune, personalul f.amabil si as mai putea enumera multe alte lucruri pozitive.
thumb_down
Aprecieri negative:
Minusuri? la prezentarea dvs.referitor la camere, daca ati posta cu adevarat peisajul f.frumos din camere spre lac si mare...nemaipomenit.
   Cristina Iuliana din Calarasi
nota: 9
schedule sejur: 26.08.2016 - 30.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia, personalul extrem de amabil, pozitionarea hotelului, confortul camerei
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu tin de serviciile hoteliere ci de administratia locala-mizerie in statiune
   Sorin din Galati
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 09.09.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au raspuns in niciun fel la rezervarea facuta prin site, nici prin e-mail, nici la telefoanele pe care le-am dat vazand ca nu reactioneaza deloc... Neseriosi total...

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
   Teslarasu D. din Iasi
nota: 9
schedule sejur: 21.07.2015 - 26.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de gara Costinesti Tabara pentru cei care vin cu trenul
-aproape de terase,restaurante,plaja
-curatenia facuta impecabil in fiecare zi
-aerul conditionat a functionat perfect
-variate canale de televiziune
-vederea spre strada centrala(au si camere cu vedere la mare daca solicitati):daca aveti camera cu vederea spre strada ,in fata este Casa Ardeleana,unde uneori sunt si concerte live,deci de pe balcon seara cand e mai racoare cu o bere rece si niste chipsuri e perfect pentru a incheia o zi de plaja
-fetele de la receptie mereu zambitoare si gata sa te ajute
thumb_down
Aprecieri negative:
Semnalul Wifi extrem de slab,in vreo 2 zile nici nu a functionat
-frigiderul nu racea deloc produsele
-consider ca un perete separator intre balconul a doua camere e necesar pentru intimitate
-lipsa unui uscator de par in camera,avand in vedere ca mergand la plaja zi de zi te si speli pe cap si daca te grabesti sa iesi afara nu ai cu ce sa-l usuci
-un prosop de picioare in baie e necesar pentru a nu face apa prin camera dupa un dus
-pe balcon ar fi perfecta o masuta si inca un scaun

Mentionez ca cele spuse mai sus nu sunt nemultumiri,ci mai mult sugestii de imbunatatire :)
   Alexandra Lacramioara din Ploiesti
nota: 9.8
schedule sejur: 19.08.2013 - 22.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
In fiecare zi s-a facut curat in camera, conditiile au fost bune, in camera era curat, iar hotelul este aproape atat de gara (noi am mers cu trenul) cat si de plaja.
thumb_down
Aprecieri negative:
Singurul minus ar fi faptul ca dupa fiecare dus se scurgea apa de la cabina in toata baia (probabil nu era izolata bine) si nu aveam cu ce sa stergem acea apa. Daca o lasam asa nu se usca si apoi lasam urme prin toata camera. Pana la urma am folosit hartia igienica ca sa o sterg. Ar trebui pus un mop in fiecare baie.
   Mazzafelli din Verona Italy
nota: 7.2
schedule sejur: 12.08.2012 - 19.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
We had a very good staying at Hotel Victoria Costinesti. Greetings from Italy!
CONTACT UNITATE
Recepție
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,