Hotel Principal din Costinesti grade grade

Costinesti, sat Costinesti, str. Principala, nr. 2B  
Tudor din Pitesti

Camera curata lenjerie schimbata baia curata

​Capacitate: 40 adulți și 20 copii în 20 spații de cazare
Acceptam plata CU tichete / carduri DE vacanta !!!
Hotel Principal amplasat pe strada Principala ofera urmatoarele servicii: cazare 20 camere, parcare, aer conditionat, frigider, tv, interentet wireles...
Conditii atractive si de calitate.

Structura hotel: parter si doua nivele, cu o capacitate de cazare de 20 camere.

Va asteptam cu drag!

RO10BTRL01401202A65027XX SC.caranyss.SRL -Hotel Principal (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check bar
  • check cutie de valori
  • check frigider în unitate
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check sală de mese
  • check seif la recepție
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check tichete de vacanță electronice
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
CONTACT UNITATE
Trandafir Nacis
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.