adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Perla din Costinesti

Costinesti , str. Rasaritului, nr. 8  
​Capacitate: 42 adulți în 15 spații de cazare.
Casa Perla este o constructie moderna amplasata in apropierea parcului de distractii Costinesti si halta CFR , de la ultimele etaje puteti admira unitatii:
camere matrimonial (locuri 2)
camere matrimonial + 1 pat de o persoana (locuri 3)
camere matrimonial x 2 (locuri 4)
camera alcatuite din 2 camere cu pat matrimonial (locuri 4)

Accesul in cladire se face pe baza de cartela magnetica
Unitate supravegheata video
Loc de joca pentru copii
Unitatea de cazare are in alcatuire camere dotate cu aer conditionat
Acces la internet WI-FI
Camere cu bai proprii
Acces bucatarie
Curte / gradina Unitatea dispune de spatiu verde amenajat pentru turisti
Unitatea dispune de parcare auto
Televiziune prin cablu
Frigider in camera
Unitatea ofera turistilor acces la internet
Balcon / terasa
Unitatea are receptie
Acoperire telefonie mobile
Zona este acoperita de operatorii de telefonie mobila
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check loc amenajat de joaca

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check camere cu balcon
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,