adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Particulara Smart House din Costinesti

Costinesti , str. Tineretului, nr. 31  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile casei Particulara Smart House din Costinesti


   Nicusor din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 05.07.2014 - 09.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila 2 (in care am fost cazati -deja al 2-lea an ) arata bine (interior si exterior ) ,conditiile de cazare bune ,cu personalul nu ai nici o legatura doar daca ai nevoie de ceva .Curatenia in camere se face la cerere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu se raspunde la mail ,rezervarea se face la tel. ( sunt seriosi ), preturiile nu sunt afisate si cred ca sunt negociabile. Am semnalat ca becul de la baie este defect dar asa a ramas pana am plecat.
   Angela R. din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 24.07.2013
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am fost contactata pentru rezervare,in consecinta nu sunt seriosi.
Răspunsul unității:
Buna ziua,

Ne pare rau pentru situatia creata. In aceea perioada am avut probleme cu internetul.

Va asteptam cu placere oricand.
Va multumim.
CONTACT UNITATE
Martiniuc Mihaela
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,