adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa de vacanță Febrahouse din Costinesti

Costinesti , str. Schitului, nr. 25  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile casei de vacanță Febrahouse din Costinesti


   Aurelia din Pitesti
nota: 9.7
schedule sejur: 24.08.2013 - 27.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de parcul de distractii si gara. Conditii foarte bune, camerele superioare sunt dotate cu ac, mobilier nou si baie spatioasa. Am avut parte de un sejur linistit iar proprietarii erau prin preajma in caz de nevoie.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru descrierea adusa unitatii si cu mult drag va asteptam si in sezonul urmator.
   Ileana din Craiova
nota: 8.2
schedule sejur: 21.08.2013 - 25.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am stat la Nikol unde camerele sunt intr-adevar mici, dar dotate cu ce e necesar: baie cu apa calda, tv si frigider. Au chiar si o masuta, scaunel si dulap de tip soldat.
Este situata intr-o zona destul de linistita, aproape de plaja si foarte aproape de gara.
Cu personalul unitatii nu ne-am intalnit decat la sosire si apoi la plecare.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru descrierea adusa si va asteptam si in sezonu urmator
   Elena Andreea din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 01.05.2013 - 03.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele sunt confortabile, spatioase, perfecte pentru vara. Locatia este aproape de gara, proprietarul ne-a pus la dispozitie tot ce am avut nevoie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Este un pic umezeala in camere.
Răspunsul unității:
Va suntem recunoscatori pentru faptu ca ati fost cazati la noi, si pentru descrierea adusa pentru constructia noua, dar tin sa mentionez ca dumneavostra ati fost cazata in perioada 1 mai 2013 si in aceea perioada camerele au umezeala in ele datorita umezelii din aer si a perioadei din anotimp mai friguroasa ,dumneavoastra nu ati folosit aerul condtitionat pe caldura iar constructia este realizata in 2012/2013 ceea ce denota umezeala putina din cauza uscarii in timp a constructiei .
CONTACT UNITATE
Cosmin Iacob
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,