adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Costin din Costinesti

Costinesti , str. Ciresului, nr. 2  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei Costin din Costinesti


   Mihaela din București
nota: 10
schedule sejur: 01.08.2017 - 08.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-a plăcut foarte mult la "Casa Costin Costinești". Camerele curate si spațioase, perfecte pentru un sejur de câteva zile. Va recomand cu drag!
   Alice Monica din Sighisoara
nota: 10
schedule sejur: 23.08.2013 - 29.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Serviciile au fost foarte bune(curatenie si amabilitate), camerele sunt confortabile si bine intretinute si pretul a fost convenabil. Gazdele sunt ospitaliere si bucataria este bine dotata si curata
   Petrica din Iasi
nota: 9.3
schedule sejur: 13.08.2013 - 16.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii este foarte amabil si receptiv la toate cererile clientilor. Utilitati complete :terase la fiecare etaj unde poti lua masa sau iti poti bea dimineata cafeaua, jos este o terasa cu gratar, spatiu de joaca pentru copii si balansoar. Camerele sunt exact ca in poze, baia este dotata cu cabina de dus si apa calda in permanenta. Bucataria este utilata cu aragaz, frigider cu congelator si vesela (tot ce ai nevoie). Pretul ni s-a parut ok. In concluzie ne-am simtit foarte bine lucru pentru care ii multumim doamnei Atena si fiului ei Costin. Vom reveni cu siguranta.
   Marinela Olguta C. din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 31.07.2013 - 06.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Distanta mica pana la plaja, cca 10 min faceam impreuna cu copilul; camera curata si ingrijita, bucatarie dotata si curata, loc de joaca pentru copii, curte mare cu multa verdeata, gazda ospitaliera. Ne vom petrece concediul aici si in urmatorii ani.
CONTACT UNITATE
Casa Costin
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,