adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Alex din Costinesti

Costinesti , str. Tineretului, nr. 134 B  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile casei Alex din Costinesti


   Adina B. din Oradea
nota: 10
schedule sejur: 12.07.2016 - 16.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost perfect. :)
Răspunsul unității:
Draga Adina ,
Cuvintele tale de lauda ne bucura foarte mult.
Va asteptam sa popositi din nou la noi intr-o noua vacanta la mare.
Cu drag , casa ALEX
   Gabriel din Oradea
nota: 10
schedule sejur: 04.07.2016 - 11.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost asa cum ne-am asteptat...o cazare perfecta si gazde primitoare.
Răspunsul unității:
Stimate domnule Gabriel,
Ne bucuram ca v-am avut oaspeti la Casa Alex in acest an.Va multumim ca ati ales Casa Alex si ne bucuram pentru comentariul frumos atat la adresa casei cat si al personalului.
Va asteptam cu drag sa reveniti
casa ALEX
   Stranschi R. din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 14.08.2015 - 04.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase, luminoase, moderne, curate; bucatarie mare cu tot ce este necesar
Răspunsul unității:
Multumim pentru aprecieri. Va asteptam cu drag din nou la noi.
   Bianca B. din Urlati, Prahova
nota: 8.8
schedule sejur: 05.08.2014 - 08.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost foarte multumiti pe toata perioada concediului desi am avut pretentii mari avand in vedere faptul ca am fost cu un copil de 2 ani. Propietarii au fost foarte amabili si foarte receptivi la nevoile noastre. Trebuie sa mentionez ca s-a facut curat in camera in fiecare zi. Camerele sunt exact ca in poze,frumos aranjate. Ne-a placut foarte mult cu siguranță vom reveni!
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,