adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Agat din Costinesti

Costinesti , str. Catedrala Tineretului, nr. 22  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile casei Agat din Costinesti


   Alexandra-eva din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 03.09.2015 - 07.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea la Casa Agat a fost una dintre cele mai placute experiente pe care le-am avut in cadrul statiunii Costinesti. Personalul a fost mai mult decat minunat, dornic oricand sa ajute, locul extrem de curat si bine organizat. Ne-am simtit perfect si daca vom reveni in Costinesti, cu siguranta vom reveni la Casa Agat!
   Elena din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 08.07.2015 - 12.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda foarte amabila, in acelasi timp discreta. Camera noastra a fost la demisol, ceea ce a fost minunat pentru ca a fost foarte racoare in camera si placut, ne-am odihnit foarte bine. Patul mare si comod, apa calda la orice ora, o terasa foarte draguta unde se poate bea cafeaua dimineata sau manca, bucatarie la dispozitie. Distanta fata de strada principala din statiune este de vreo 10 minute, dar nu a fost deloc obositor sau neplacut pentru noi. Ne vom intoarce cu drag la Casa Agat
   Ciprian P. din Piatra Neamt
nota: 10
schedule sejur: 12.07.2014 - 17.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, confortabil, intim, ferit de agitatia din centru.
Recomant tututot pentru un concediu plăcut
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista ceva de care sa fim nemultumiti
   Iulia din Sibiu
nota: 9.7
schedule sejur: 10.08.2012 - 17.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarii foarte amabili, curatenie, camerele precum si pensiunea in ansamblu arata foarte bine, curte spatioasa, terasa, gratar, locuri de parcare, acces la bucatarie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mici probleme cu apa calda in momentul in care se folosea dusul in mai multe camere simultan.
CONTACT UNITATE
Todica Liliana
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,