adaugă o unitate turistică
search
date_range

Camere de închiriat Philip din Costinesti 2 grade grade

Costinesti , str. Faleza Soarelui, nr. 27A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile camerei de închiriat Philip din Costinesti


   Cezar din Roman
nota: 9.7
schedule sejur: 11.07.2016 - 20.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de plaja si de promenade,chiar pe faleza.Proprietarul foarte de treaba si amabil,parolist.
Răspunsul unității:
Multumim pentru aprecieri,va asteptam cu drag!
   Monica P. din Bacau
nota: 10
schedule sejur: 15.08.2015 - 25.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am dat 10 la toate punctele pt.ca totul a fost de nota 10 pt noi.F.aproape de plaja si centru,curatenie în fiecare zi,confort în camere, am avut camera cu vedere la mare, asa cum am solicitat(rezervare facuta din aprilie) nu am stat nicidata atat de aproape de mare cu asa o imagine atunci cand deschizi geamul...Superb.Recomand tuturor avest minunat loc în primul rand pt amabilitatea personalului si apoi restul..totul este asa cum se vede în poze, bucatarie utilata ,gratar , baie de serviciu.Multumim dlui Sorin pt corectitudine, amabilitate si seriozitate.Este omul care ar face orice pt turistii cazati..pacat ca vremea nu a fost de partea noastra.As reveni cu drag si recomand oricui acest loc.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am constatat minusuri.
Răspunsul unității:
Multumim pentru aprecieri,va asteptam cu drag !
   Mirabela din Gurhumoruluia
nota: 10
schedule sejur: 21.06.2014 - 26.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Situata foarte aproape de plaja la nici 3minute, gazda foarte ospitaliera, acces la bucatarie, camerele exact ca in poze si o priveliste de nota 10. M as intoarce cu drag si o recomand tuturor. Multumim gazdei ptr.placinte.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am sesizat
Răspunsul unității:
Multumim pentru aprecieri,va asteptam cu drag!
   Cristina P. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 18.07.2011 - 23.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia este situata la 100 metri de plaja. Camera pe care am inchiriat-o avea vederea spre mare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu prea am vazut lucruri negative
Răspunsul unității:
Multumim pentru aprecieri,va asteptam cu drag!
CONTACT UNITATE
Sorin Nedelcu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,