adaugă o unitate turistică
search
date_range

Camere de închiriat Casa Roman din Costinesti 2 grade grade

Costinesti , str. Faleza Portului, nr. 5  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile camerei de închiriat Casa Roman din Costinesti


   Felician din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 03.06.2017 - 04.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, curatenie, Wi-Fi, proprietari prietenosi, foarte de treaba, plaja aproape. Epava chiar vizavi, iti aparea in fata cum ieseai din curte. Cu siguranta voi recomanda cunostintelor si sigur voi mai reveni.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pe mine nu m-a deranjat, insa nu pre era semnal la tv (cablu tv).
   Denisa din Falticeni
nota: 9.5
schedule sejur: 22.07.2016 - 29.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost totul foarte bine:camere foarte curate,am avut wi fi,balcon in camera.
thumb_down
Aprecieri negative:
Totul a fost bine,nu exista nemultumiri.
   Costel P. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 22.06.2015 - 24.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Inca de cand am ajuns la pensiune am fost intampinati de cei 2 proprietari care ne-au prezentat camera. O camera incapatoare cu dotari bune si curatenie atat in camera cat si in toalete.
Pretul este unul pe masura, destul de bun.
thumb_down
Aprecieri negative:
Langa este un grup de pescari care strica putin privelistea, iar distanta fata de centru este de cca 8-10 minute.
   Valentin P. din Oltenita
nota: 10
schedule sejur: 31.05.2015 - 01.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii foarte serviabil, ori de cate ori am avut nevoie de ceva am putut apela la proprietari.
Serviciile au fost peste asteptarile noastre, gel de dus, curatenie in camera, televizor, apa calda non stop, fridgider.
Curatenie - am fost intrebati daca suntem de acord sa ne faca curat in camere zilnic, lucru care asa a si fost.
Pretul este destul de bun comparativ cu privelistea din zona si distanta fata de plaja.
thumb_down
Aprecieri negative:
Singurul dezavantaj este un grup de pescari care si-au facut popasul in zona.
   Alexandru din Bucurest
nota: 9.3
schedule sejur: 23.08.2014 - 26.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie curata, priveliste frumoasa, personal amabil.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,