adaugă o unitate turistică
search
date_range

Cabana Dar din Costesti de Hunedoara

Costesti de Hunedoara , str. Principala, nr. 160  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile cabanei Dar din Costesti de Hunedoara


   Gabriel din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 08.08.2016 - 11.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul ce deserveste pensiunea s-a dovedit a fi oricand la dispozitia turistului.
Camera spatioasa, dotata cu balcon, cu vedere catre munte
Curte judicios amenajata (balansoar, fântână, butoi special pentru imbaiere, masa pentru ping-pong)
thumb_down
Aprecieri negative:
Absenta instalatiei de paratraznet la o cladire din lemn, intr-o zona cu frecvente furtuni
   Cristina din Galati
nota: 10
schedule sejur: 07.07.2016 - 10.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O priveliște de senzație , multa liniște .
   Victor G. din Brasov
nota: 9.7
schedule sejur: 18.06.2016 - 20.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amenajarea exterioară, ciubarul dacic, peisajul și prospețimea zonei.
thumb_down
Aprecieri negative:
Internet
   Nicolae din Rm Valcea
nota: 10
schedule sejur: 20.02.2016 - 22.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost placut si superb! iar locul parca e rupt din rai! multumesc inca odata personalului pt tot!
   Florin din Cluj-napoca
nota: 10
schedule sejur: 29.12.2015 - 02.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un loc deosebit din toate punctele de vedere.
   Victoria din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 12.12.2015 - 14.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O cabana minunata, tot comfortul, proprietarii extrem de amabili! Cu siguranta ma voi mai intoace!
Răspunsul unității:
Va mulțumim si va așteptam sa reveniri cu mare drag!!!
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,