adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Chesa din Corunca 3 grade grade grade

Corunca , str. (Corunca) B-dul 1 Decembrie 1918,km 1 (la aprox. 6.7 km de centrul loc. Targu Mures)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.5/10 Foarte bine
22 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(6 recenzii din 22).

record_voice_over Personal:8.7
insert_emoticon Servicii:8.8
lightbulb_outline Curățenie:8.5
weekend Confort:7.7
monetization_on Prețuri:9.2
location_on Localizare:8.3

Recenziile pensiunii Chesa din Corunca


   Raul Artur din Cluj Napoca
nota: 8.8
schedule sejur: 03.03.2017 - 05.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera spatioasa; frigider in camera; LCD 80cm; personal amabil; mic dejun inclus in pretul cazarii si intradevar gustos; am fost surprins, desi am stat doar 2 nopti, dupa prima noapte ne-au fost schimbate prosoapele, aranjat patul, sters in baie...
thumb_down
Aprecieri negative:
Parcarea inghesuita si locuri de parcare putine, incalzirea prin pardoseala (e placut sa simti pardoseala calda dar nu ai control in ceea ce priveste temperatura in camera, peste noapte se facea prea cald), baia inghesuita (eu cam greu m-am descurcat la dus, poate eu sunt prea mare nu baia prea mica :) )
   Mircea din Brasov
nota: 4.5
schedule sejur: 30.12.2016 - 02.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pretul pachetului si pozele din prezentare
Amabiliatea gazdei la rezervare
thumb_down
Aprecieri negative:
Baia degradata
-mirosul general de vechi
-galagie continua in bucataria de la etaj (petrecerea celor care nu au platit masa de revelion)
-patronul a fost distant ; doar sotia lui a bagat in seama turistii
-unele persoane au fost nevoite sa cumpere apa minerala la masa de pranz din 1 ianuarie, desi ramasese destula apa la mese in noaptea de Revelion
-monopolul impus de clientii vechi, care erau jumatate din numarul total si au dictat mersul petrecerii
-nu recomandam locatia pentru persoanele cu standard peste nivelul minim absolut
-distanta de 5 km pana in Centru
-nu intelegem obiectivitatea acordarii stelei cu numarul 3
Nemultumiri semnalate unitatii in timpul sederii: frig in camera (am semnalat in prima zi la receptie; s-a rezolvat doar in ultima noapte: am primit un radiator electric)
- Poze neactualizate
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Pozele sunt vechi.
Locatia necesita renovare totala
   Lodorica din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 12.09.2016 - 13.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mai mult decât mă așteptam. Personalul foarte atent. Camera curata.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am identificat minusuri. Am stat doar o zi.
   Dinu L. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 12.08.2016 - 13.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera, designul interior , curatenia , restaurantul, mancarea foarte buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Presiunea apei la dus in camera 15 nu era suficienta.Banuiesc , bateria trebuie schimbata , ptr. Ca in cealalta camera inchiriata de la etaj , prexiunea apei era normala.
   Ioan din Laval
nota: 9.7
schedule sejur: 14.07.2016 - 16.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, confort, personal amabil. Bun raport calitate/pret.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa aer conditionat. Parcarea este prea mica.
   Florin din Tulcea
nota: 9
schedule sejur: 30.06.2016 - 02.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie ,liniște,mancare buna,personalul amabil.......
thumb_down
Aprecieri negative:
Am făcut sesizări referitor la dusul care era spart si curgea apa peste tot,binenteles ca nu a fost schimbat cu toate că mi au promis.
Si câteva furnici ne au ținut companie pe tot parcursul sedarii.
   Gabriella B. din Győr, Ungaria
nota: 8.2
schedule sejur: 11.04.2015 - 14.04.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Jól éreztük magunkat, a szoba szép nagy volt, az ágy kicsit hangos.
thumb_down
Aprecieri negative:
Meglepő volt, hogy vasárnap nem lehetett vacsorázni az étteremben, mert nem volt szakács.Mivel ünnep volt, sehol nem tudtunk vacsorázni.Amit szerettünk volna rendelni hétfő este, az nem volt a konyhán. A zuhanyzó nem volt túl modern.
   Marcel S. din Ploiesti
nota: 9.2
schedule sejur: 30.06.2014 - 01.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasată în zonă liniştită, la intrarea în Tg. Mureş. Curăţenie în camere şi personal ok
   Larisa S. din Targu Mures
nota: 3.7
schedule sejur: 26.02.2014 - 27.02.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Mancarea proasta si nu au bucatar si meniu a la carte, in baie se face inundatie pt ca e cabina dus cu perdea, toaleta miroase urat si capacul la wc nu e fixat bine, patul e tare si pernele ca piatra si nu au pat matrimonial numai paturi impreunate !
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Nu este incalzire in podea si nici internet wi-fi tot timpul!
Răspunsul unității:
Incalzirea in podea este cuplata la un termostat. In momentul in care temperatura camerei atinge 24 grade C se deconecteaza. Se mai intampla destul de rar sa se piarda semnalul la unul din cele doua retele de internet care acopera pensiunea . RDS_RSC si Romtelecom (Telekom) de 1-2 ori pe saptamana cateva minute. Dar sa cada ambele concomitent concomitent se intampla destul de rar .
   Larisa din Targu Mures
nota: 8.5
schedule sejur: 02.11.2013 - 03.11.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Incalzirea in podea si micul dejun se poate servi in camera
thumb_down
Aprecieri negative:
Sa se faca cabina dus cu inchidere , fara perdea; paturile sunt cam tari.
   Larisa S. din Tagu Mures
nota: 8.8
schedule sejur: 08.03.2013 - 09.03.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Decorul, curatenia si toate facilitatiile camerei si micul dejun servit la camera.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sa se modernizeze cabinele de dus si sa se renunte la perdea.
   Cristian S. din Targu Mures
nota: 9.5
schedule sejur: 02.02.2013 - 03.02.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Incalzirea in podea si toate facilitatiile camerei plus miciile cadouri de igiena corporala.
   Janos N. din Tg Mures
nota: 10
schedule sejur: 30.12.2012 - 01.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
E foarte placut cum am fost primit la receptie si era o camera confortabila, curata si foarte placuta.
   Iulian C. din Darmanesti; Bacau
nota: 9.5
schedule sejur: 29.07.2012 - 30.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Retrasa si totusi aproape de drumul principal, dotari suficiente pentru sejur
thumb_down
Aprecieri negative:
Oricit te-ai stradui sa tragi perdeaua la dus apa tot ajunge pe gresia din baie.
Daca introducerea unui sistem de climatizare inseamna o investitie prea mare deocamdata, macar, pentru sezonul cald, cite un ventilator in camera ar fi bine de introdus
   Mihaela P. din Brasov
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 09.05.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
In primul rand, pentru dumneavoastra Turist Info, felicitari pt site, mi-ati fost de mare ajutor pentru alegerea cazarii.
Imi pare rau, din motive obiective, am renuntat la cazare. Dar convorbirea telefonica pe care am avut-o pentru rezervare, iar mai apoi pentru anularea rezervarii mi-a lasat o impresie foarte buna.
   Gabriel Horia M. din Ploiesti
nota: 8.5
schedule sejur: 30.12.2011 - 02.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitate,
- promtitudine la diverse cereri,
- ordine.
thumb_down
Aprecieri negative:
Restaurantul relativ mic fata de capacitatea totala a pensiunii,
- drumul de acces spre pensiune neasfaltat(cca. 100m).
Răspunsul unității:
Drumul de acces catre pensiune ,circa 75 m , va fi asfaltat in vara anului 2012 .In prezent este pietruit si se prezinta in conditii optime pentru trafic.
   Razvan N. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 16.09.2011 - 17.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raport pret calitate neasteptat de bun, igienic cochet.
thumb_down
Aprecieri negative:
Drumul de acces catre pensiune ar fi singurul minus dar presupun ca va fi asfaltat in viitor.
Răspunsul unității:
Drumul de acces catre pensiune ,circa 75 m , va fi asfaltat in vara anului 2012 fiind demarat un proiect al primariei .In prezent este pietruit si se prezinta in conditii optime pentru trafic.
   Malgorzata W. din Katovice
nota: 9.8
schedule sejur: 09.09.2011 - 12.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este un loc placut, camerele sunt curate, iar staff-ul s-a comportat foarte frumos. De asemenea a fost aproape de locul unde trebuia sa ajungem.
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate faptul ca am platit pentru caini destul de mult.
Răspunsul unității:
Incurajam cazarea oamenilor ,nu a cainilor . Totusi respectam animalele si in schimbul sumei de 30-40 ron le permitem cazarea in camera . Exista varianta gratuita aceea de a se caza in masina proprietarului care are acces gratuit in curtea pensiunii.
   Marius N. din Braila
nota: 8.8
schedule sejur: 12.08.2011 - 13.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase,
Frumos utilata.
thumb_down
Aprecieri negative:
Micul dejun ieftin dar prost,
Baia mica si fara aerisire.
   I. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 31.08.2010 - 02.09.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii deosebite de cazare-raportul pret- calitate excelent meniuri variate la preturi decente-benefic ar fi in perioada de vara si prezenta unei instalatiide A. C. -in rest totul la superlativ fata de alte locati din Tg_-mures cu preturi prohibitive dar fara nici un temei legal.
thumb_down
Aprecieri negative:
Greu se poate vorbi de - minusuri - in conditiile in care cartea de vizita a pensiuni este cladita pe ideea de a veni in sprijinul turistilor. Cu siguranta ca voi reveni cat de curind la aceasta locatie.
   L. din Resita
nota: 6.3
schedule sejur: 24.08.2010 - 26.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera mare si curata
thumb_down
Aprecieri negative:
Mic dejun inclus in pret foarte sarac
Baia fara cabina dus(cu perdea)
Răspunsul unității:
Trebuie sa stiti ca in toate domeniile exista un raport calitate pret . Micul dejun este inclus in pret si este portionat pentru o persoana normala. Niciodata nu vom putea satisface toate pretentiile clientilor mai ales ale unora ca dumneavoastra. Va recomand ca pe viitor sa alegeti pensiuni sau hoteluri mai scumpe.
   G. din Sibiu
nota: 9.7
schedule sejur: 23.07.2010 - 25.07.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Asezare buna, personal amiabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Baile mici, iar la etaj este foarte cald in camere.
CONTACT UNITATE
Receptie non-stop
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,