adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Privilege din Cordau

Cordau , str. Principala, nr. 1P
la 2.7 km de centrul loc. Baile Felix  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.7/10 Excepțional !
85 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(61 recenzii din 85).

record_voice_over Personal:9.7
insert_emoticon Servicii:9.6
lightbulb_outline Curățenie:9.9
weekend Confort:9.8
monetization_on Prețuri:9.8
location_on Localizare:9.3

Recenziile vilei Privilege din Cordau


   Anca P. din Dej
nota: 10
schedule sejur: 08.12.2017 - 10.12.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie si bun gust!
   Mihai Gabriel din Reghin
nota: 10
schedule sejur: 04.12.2017 - 08.12.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat si linistit, gazde ospitaliere, recomandam cu drag tuturor.
   Andreea N. din Petrosani
nota: 10
schedule sejur: 03.12.2017 - 07.12.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost foarte frumos, ca in fiecare an, mulțumim pentru tot.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt. Totul a fost perfect.
   Simona din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 30.11.2017 - 03.12.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitate, spatiu generos, facilitati, curatenie.
   Claudiu Andrei din Dumbrava
nota: 10
schedule sejur: 17.11.2017 - 19.11.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele curate si frumos amenajate
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nemultumiri
   Ionel D. din Fintinele
nota: 10
schedule sejur: 14.11.2017 - 19.11.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Promtitudine, amabilitate, curatenie si profesionalism. Felicitari!
   Vasile din Cornesti
nota: 9.5
schedule sejur: 30.10.2017 - 02.11.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat,liniște și gazde primitoare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au fost,ne-am simțit bine.o locație frumoasa.
   Marius din Bistrita
nota: 9.7
schedule sejur: 13.10.2017 - 16.10.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Sunt foarte multumit de ceea ce am gasit. Zona linistită ,camere curate ,iar personalul foarte receptiv. Cu siguranta am sa revin.
   Gratiela B. din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 12.10.2017 - 14.10.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Sunt oameni super faini , si cazarea excelenta!
thumb_down
Aprecieri negative:
   Ion S. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 13.10.2017 - 16.10.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte frumos
thumb_down
Aprecieri negative:
Putin izolarea fonica
   Ionel I. din Timisoara
nota: 9.7
schedule sejur: 15.09.2017 - 18.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confort,curatenie in camera fara sa lipseasca nimic! Discretia totala a gazdelor te face sa te simti...la tine acasa!
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate in viitor, o amenajare mai buna pentru parcarea masinilor...
   Marius Cristian P. din Floresti
nota: 4
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 10.10.2017
thumb_down
Aprecieri negative:
Buna seara. Am avut ocazia sa vizitam aceasta vila in luna iunie 2017, am ramas cu impresii destul de bunisoare, desi aer conditionat nu am avut asa cum scrie pe site. Am fost rugati sa urcam la etaj sa ne aducem un ventilator care abia l-am fixat deoarece era rupt. Trecand peste aceasta am fost nevoiti in 2 din 3 nopti in care am stat sa suportam mirosul de gratar de la parter fix sub balconul nostru, intrucat chiar nu puteam sa stam la aer.
Cu toate acestea am vrut sa revenim in luna octombrie pe premisa ca nu mai este nevoie de aer conditionar, iar sezonul gratarelor s-a cam incheiat. Am rezervat camera, am depus bani la banca pentru inchirierea camerei. Din pacate sotia mea s-a racit destul de tare, cu febra foarte mare si ne-am aflat in imposibilitatea sa mai ajungem. Am sunat la vila in speranta ca, oameni fiind ne putem intelege. Vroaim doar sa ne reprogramam, nu sa primim bani inapoi in cont. Din pacate raspunsul proprietarului a fost ca doar daca se ocupa toata vila se pot returna bani, deoarece sunt pierderi. Bineinteles ca nu s-a ocupat vila, desi in sistemul de rezervare online se vedea ca inchiriase din camere. Imi pare rau sa spun ca din pacate acesti oameni s-au bucurat sa castige 100 lei munciti de alti, fara nici un efort depus. Rusine....Nu va Imbogatesc bani aceia. Nu voi mai veni niciodata la vila dumneavoastra si nici NU recomand!
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Ventilator!
   Loredana C. din Lugoj
nota: 10
schedule sejur: 29.09.2017 - 01.10.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este o locație minunată, oază de liniste,curătenie, intr-un cuvânt: m-am simțit ca şi acasă.Voi reveni cu siguranță
Răspunsul unității:
Stimata doamna Loredana,
Am ramas fara cuvinte, va multumim frumos e prea putin.
Cu drag va asteptam sa reveniti
   Marica B. din Bistrita
nota: 9.7
schedule sejur: 25.08.2017 - 29.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia,paturi comfortabile.
   Constantin din Orăștie
nota: 9.8
schedule sejur: 22.08.2017 - 25.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de Aqua Park President, în general am fost mulțumiți.
thumb_down
Aprecieri negative:
O sugestie, s-ar putea face un loc de joaca pentru copii în curte.
Răspunsul unității:
Stimate domn Constantin,
Va multumim pentru recenzia acordata.
Intr-adevar un loc de joaca ne lipseste dar intre proiectele noastre de imbunatatiri avem si crearea unei zone pentru copii.
Cu drag va asteptam si cu o alta ocazie.
   Florin S. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 15.08.2017 - 19.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locație moderna
Răspunsul unității:
Stimate domn Florin,
Mii de multumiri!
Sper sa ne alegeti pe noi cu o alta vizita la Felix.
   Hatmanu B. din Suceava
nota: 9.5
schedule sejur: 22.08.2017 - 26.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona linistita, curatenie, camere super ok, gazde primitoare
thumb_down
Aprecieri negative:
Usa de legatura din camerele de la etaju 2
Răspunsul unității:
Stimate domn Hatmanu,
Va multumim pentru timpul acordat si recenzia frumoasa.
Usa de interconectare este de obicei foarte apreciara si solicitata de grupuri de prieteni si familii care calatoresc impreuna. Imi pare foarte rau ca pentru dumneavoastra a fost o experienta negativa.
Va asteptam cu drag sa reveniti!
   Daniel H. din Arad
nota: 10
schedule sejur: 05.09.2017 - 09.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia, cladirea noua, camera spatioasa, locatia, gazde primitoare.
Răspunsul unității:
Stimate domn Hanza,
Va multumim ca ne-ati ales pe noi si va multumim pentru recenzia superba!
Va asteptam cu drag sa reveniti!
   Marius din Brasov
nota: 8.7
schedule sejur: 11.08.2017 - 15.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenia ca acasă, gazda nu interferează cu activitățile turiștilor, doar dacă poate ajuta cu ceva, a fost bine
thumb_down
Aprecieri negative:
Bucătărie foarte mică, mai degrabă chicineta, reguli foarte multe prezente peste tot (numai intr-o încăpere am identificat 7 anunțuri cu diferite reguli impuse de gazda), reguli care nu se regăsesc la descrierea pe internet unele chiar atentează la bunul simt al turiștilor, am plătit loc suplimentar chiar dacă intr-o camera au dormit trei copii in același pat, aerul condiționat se plătește separat (este prima locație in care vedem așa ceva), lipsa frigider in unitate, doar in camere, una peste alta a fost OK
Răspunsul unității:
Stimate domn Mihaila,

Doresc sa va multumesc pentru recenzia oferita recent sederii dumneavoastra.
Va multumesc pentru aprecierea pozitiva si suntem bucurosi ca sejurul dumneavoastra la vila nostra a fost OK.
Imi pare foarte rau ca bucataria v-a parut mica,ea a fost conceputa sa ai posibilitatea de a gati pentru 18 persoane ,si nu pentru a gazdui un numar mare de bucatari in jurul cratitei.
Afisele mentionate sunt luate din Regulamentul de ordine interioara, de care orice unitate ar trebui sa dispuna. Ele sunt mai mult informatii: fumatul interzis, localizare stingatoare, telefoane utile, taxi…, si rugaminti referitoare la sortarea selectiva a gunoiului, sa nu lasati usa de balcon deschisa pe perioade cu furtuni pentru ca suferim pierderi semnificative daca trebuie sa schimbam podeaua, sa nu se lase vasela nespalate, avem in dotare masina de spalat vase, sa nu lasati alimente in bucatarie pentru a evita aparitia furnicilor si a mustelor, respectarea orelor de liniste. Tinanad cont de faptul ca ati avut 6 camere rezervate am trecut cu privirea asupra unor aspecte.
Imi pare rau ca v-ati simtit deranjat de aceste afise, dar Regulamentul de ordine interioara si respectarea lui este necesar pentru a oferi un sejur reconfortant tuturor oaspetilor indiferent daca e o singur cuplu sau un grup mare. Grupurilor mari recomandam inchirierea intregii locatii, intr-adevar nu era disponibil, dar ati fost informati ca vor fi si ati oaspeti cazati.
Dumneavoastra ati platit suplimentar pentru copiii peste 7 ani care au folosit paturile existente din camera, acest cost suplimentar este mentionat in conditiile generale de rezervare, ati fost si informat in emailul de raspuns la rezevare, v-am oferit si o reducere pentu paturile suplimentare.
Costul pentru aer conditionat este deasemenea clar mentionat in conditiile de rezervare.
Va multumesc ca ne-ati atras atentia ca am omis sa scot de la facilitati, frigiderul comun in unitate, lucru ce am corectat, iar faptul pentru care am fost nevoiti sa scoatem acel frigider v-a fost motivat cand ati semnalizat aceasta observatie, si anume prevenirea contaminarii incrucisate si imbolnavirii oaspetilor nostrii.
Cu toate ca, de data aceasta, nu am reusit sa va oferim un sejur de nota 10, sper ca totusi ati petrecut zile placate la noi si va asteptam cu drag si cu alta ocazie!

Cu stima,
Vila Privilege Felix
   Constantin P. din Timisoara
nota: 9.8
schedule sejur: 09.08.2017 - 14.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ntotdeauna e o plăcere să stau cazat aici , liniște, curățenie, și propietarii sunt niște oameni minunați. Eu recomand să merge ți cu încredere la Villa Privilege și nu veți regreta . Mulțumesc Riță și Robert.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pentru mine singurul minus este că nu pot sta mai multe zile
Răspunsul unității:
Domnul Constantin,
Va multumim din suflet pentru cuvintele de lauda, si sa ne revedem cu bine :)!
   Vasile din Sighet
nota: 9.8
schedule sejur: 01.09.2017 - 04.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia.linistea.gazde primitoare.
Răspunsul unității:
Va multumim frumos domnu Vasile, si sper sa ne revedem incurand!
   Oana din Craiova
nota: 7
schedule sejur: 03.08.2017 - 08.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere modern amenajate doar pt cupluri fără copii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Este o pensiune adresată cuplurilor fără copii.
Curtea nu este amenajată. Bucătăria este foarte mica, insuficienta ca spațiu tinand cont de nr de camere din pensiune,practic o cameră cu o masă pt 6 persoane iar spațiul pt gătit o debara cu o plita electrica,o chiuvetă si un dulap cu câteva cratiti. Veselă nu este suficientă pt toti oaspeții.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Detaliile legate de bucătărie.
Răspunsul unității:
Stimata Doamna Oana,
Va multumim pentru timpul acordat, comentariile oaspetilor ne sunt necesare pentru a imbunatati calitatea serviciilor oferite, de aceea apreciem faptul ca ne-ati scris.
Suntem bucurosi si va multumim pentru aprecierea design-ului camerelor.
Cit despre nota 6 acordata pentru curatenie,eu spun ca este una exagerat de mica , nici vorba sa corespunda cu realitate tinind cont de standardele noastra de curatenie!Data viitoare va rugam frumos sa contactati urgent proprietarii,in caz de nemultumire cu serviciile de curatenie si garantat problema va fi remediata!(numerele noastre de telefon sunt afisate atit in spatiu public cit si in fiecare camera,si va stam la dispozitie non stop!)
Ne pare rau ca ati avut impresia gresita ca Vila Privilege Felix se adreseaza doar pentru cupluri fara copii. Filosofia noastra este sa oferim un sejur reconfortant tuturor oaspetilor. Paturile mari au fost special gandite pentru a oferi confort familiilor care calatoresc cu copii mici si nu doresc pat suplimentar, care deasemenea este disponibil la cerere, suficient de mare si pentru un adult. Deasemenea punem la dispozitia oaspetilor si patut bebe si scaun bebe. Nu am oferi aceste dotari in cazul in care am dori sa ne delimitam de oaspeti insotiti de copii. Copiii sunt bineveniti!
Referitor la nemultumirea dumneavoastra fata de curtea noastra, in conceptia noastra, o curte spatioasa, aerisita, cu un gazon englezesc foarte bine intretinut, ofera mai mult decat o curte incarcata cu arbusti si pitici. O zona special dedicata copiiilor cu topogan si leagan inca este in curs de amenajare, dar nici nu ne laudam ca oferim acest lucru.
Intr-adevar conceptul bucatariei noastre nu corespunde cu cea a unei sali de nunti, dar ne-am adaptat cerintelor din partea unor oaspeti, si suntem dotati cu tot ce este necesar. Cat despre dotari, plita electrica metionata este defapt una cu inductie foarte performanta, avem o hota de capacitate foarte mare, o masina de spalat vase performanta de 13 persoane, cafetiera cu cafea din partea casei, iar numarul veselei este suficienta pentru a deservi intreaga vila, si poate fi suplimentata si diversificata la cerere. In cazul unui numar mare de oaspeti, pentru posibilitatea de a lua masa este pus la dispozitie tot parterul, avand in dotare 2 mese extensibile de cate 8 persoane care sunt pozitionate doar la cerere, pentru a evita look-ul de cantina.
Informatiile din poze si descriere despre dotari si conditii corespund cu realitatea, fapt demonstrat si de celelate zeci de recezii si pozele incarcate de catre fostii oaspeti.
La check-in toti oaptetii sunt informati de numerele noastre de telefon, la care le stam la dispozitie pentru orice solicitare la orice ora.
Cu stima,
Vila Privilege Felix
   Fănel Cătălin J. din Mun Roman Jud Neamț
nota: 10
schedule sejur: 12.08.2017 - 19.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenia impecabilă, informații detaliate și corecte oferite de gazde despre oportunitățile stațiunii, seriozitatea gazdelor, raport calitate-preț bun.
thumb_down
Aprecieri negative:
Zgomotul traficului auto de pe șoseaua spre Cordău.
Răspunsul unității:
Stimate Domn Fanel,
Wow! Va multumim pentru scorul si recenzia fantastica!
Va asteptam cu drag!
   Viorel F. din Braila
nota: 8.3
schedule sejur: 09.08.2017 - 11.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase. Gazda primitoare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Fumul de la gratarul mobil intra in camere
Răspunsul unității:
Stimate Domn Viorel,
Va multumim pentru ca v-ati gasit timp sa ne trimiteti aprecierea dumneavoastra, si imi pare rau pentru neplacerea cauzata de fum.
Va asteptam cu drag!
   Mirela din București
nota: 9.5
schedule sejur: 07.08.2017 - 11.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie...gazde primitoare liniște.
   Roxana din Cluj Napoca
nota: 10
schedule sejur: 03.08.2017 - 08.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost minunat, camera spatioasa, conexiunea la internet foarte buna
   Simion din Turda
nota: 10
schedule sejur: 05.08.2017 - 07.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locație bună , comfort super ,gazde primitoare.
   Daniel M. din Sannicolau Mare
nota: 10
schedule sejur: 16.07.2017 - 19.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost foarte plăcut impresionați de Vila Privilege , camerele sunt foarte primitoare si foarte curate ,baia la fel, in toată vila fiind un miros foarte plăcut de curat.
Gazdele sunt foarte prietenoase si primitoare .
Recomand cu încredere cazarea la Vila Privilege.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut nemulțumiri pe timpul șederii.
   Cristian din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 24.07.2017 - 27.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Constructie noua, curatenie, nota generala 10
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au fost
   Elena din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 16.07.2017 - 19.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenia!!
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,